הפועל ת"א הפסידה אמש (שבת) 85:76 להפועל ירושלים ורשמה הפסד שלישי ברציפות במפגשים בין הקבוצות, שלושתם בהיכל קבוצת שלמה, אולמה הביתי של הפועל תל אביב.

האדומים סופרים גם שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות לראשונה העונה והם כבר לא תלויים בעצמם במאבק על המקום הראשון בסיום העונה הרגילה. נקודת האור של הפועל ת”א במשחק הייתה אקסבייר מנפורד. הגארד היה בשיאו מהרגע הראשון, כשהוא קלע את כל 11 הנקודות הראשונות של המארחת בדרך ל-30 בסך הכל, אבל מלבדו, רק ג'ייקובן בראון הגיע לספרות כפולות (15 נקודות עם אסיסט בודד). צ'ינאנו אונואקו הסתבך בבעיית עבירות שהשאירה את האדומים, שחסרו את עידן זלמנסון הפצוע, חשופים בצבע.

מאמן האדומים דני פרנקו דיבר לאחר המשחק: “פתחנו את המחצית השנייה מצוין ומחקנו את ההפרש שהיה ברבע השני, אבל בדיוק שם הייתה לנו מן נפילה אנרגטית. העבירות של אונואקו הכריחו אותנו לשחק בהרכבים קצת יותר נמוכים. ניסינו לעשות כמה דברים בהגנה, אבל היה לנו קצת קשה בצבע. ברור שאני מאוכזב מההפסד, עשרה אסיסטים במשחק זה לא באמת מה שמאפיין את הקבוצה שלנו”.

ג'ורדן מקריי (איציק בלניצקי)ג'ורדן מקריי (איציק בלניצקי)

“יצאו החוצה דברים שלא היו”, התייחס פרנקו לשחקנו ג’ורדן מקריי. “היה לו משחק פחות טוב לדעתי, הוצאתי אותו כי היה קטע שהוא זרק לספסל שהוא עצבני והרגשתי שזה יכול לעלות לנו באיזשהו מהלך והעדפתי לעצור את הדברים לפני שהם קורים. הוא היה מתוסכל, אולי הוא חשב שלא נתתי לו מספיק קרדיט, אבל זה לא רלוונטי, מותר שיהיה לו משחקים פחות טובים. גם לא הענשתי בזה שהשארתי אותו בחוץ, פשוט ראיתי שהוא לא ממש במשחק, ניסיתי להקדים תרופה למכה”.

אקסבייר מנפורד דיבר גם כן: "משחק קשוח, שתי הקבוצות טובות הם עשו את העבודה בריבאונד וזה די הרס לנו את השטף של המשחק. צריכים להשתפר בעניין הזה, אני אישית פשוט ניסיתי לתרום את חלקי. כל משחק נגד ירושלים הוא צמוד וזה יכול ללכת לכל צד”. אם אנחנו מתקשים נגד קבוצות פיזיות? כן. ירושלים הוציאו אותנו מהקצב עם הפיזיות שלהם ואנחנו צריכים לעשות התאמות לקצב שלהם”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה