מחווה מרגשת של הפועל באר שבע לילדי סאנרייז. רגע לפני המשחק מול מ.ס אשדוד הערב (שלישי), שחקני הקבוצה מהנגב הזמינו את ילדי עמותת סאנרייז, המתמודדים עם מחלת הסרטן, לעלות למגרש למספר דקות כמחווה חגיגית של כבוד והעצמה אישית.

עמותת סאנרייז ישראל אשר הוקמה ב-2010, יוזמת לאורך כל השנה פעילויות פנאי וחברה בבתי החולים וביניהם סורוקה בבאר שבע וקייטנות יום דו לשוניות חינמיות בקהילה לילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן יחד עם אחיהם ואחיותיהם הבריאים. מטרת העמותה היא להעניק לילדים חוויות ילדות משמעותיות המגבשות את התא המשפחתי ומייצרות חוסן רגשי שהינם קריטיים ליכולת של הילד החולה לנצח את המחלה. כלל הפעילויות של סאנרייז מונגשות לכלל המגזרים בחברה הישראלית ומתקיימות בשפות העברית והערבית, מאפיין בלעדי לעמותת סאנרייז.

מנכ"ל הפועל באר שבע, עו"ד גיא פרימור, אמר: "אנו גאים ונרגשים לארח במשחקנו מול מועדון ספורט אשדוד את ילדי סאנרייז. שיתוף פעולה כזה, מעצים ומעניק כוחות לילדים ולנו כאחד. יש לנו הזכות להשתמש בכדורגל ככלי שמשמח ומחזק ילדים רבים והמשחק הזה מוקדש להם ולהתמודדות שלהם".

גיא פרימור (האתר הרשמי של המועדון)גיא פרימור (האתר הרשמי של המועדון)

"אנחנו רוצים שילדי סאנרייז יחוו רגע מעצים ובלתי נשכח ויקבלו במה של כבוד כמו שחקנים ואלופים אמיתיים, בזכות הגבורה שלהם להילחם ולנצח את המחלה. את המשחק כולו נקדיש להם וזה מאוד מרגש אותנו", מסרו שחקני הפועל באר שבע. 

מנכ"לית עמותת סאנרייז, מירית פרנקל, אמרה בהתרגשות רבה: "מדובר במהלך חברתי ממעלה ראשונה, להזמין ילדים למעמד הפתיחה של המשחק, להעצים אותם ולהעניק להם חוויה של אלופים – כי כאלו הם, אלופים. אני מודה להנהלת  הפועל באר שבע, לצוות ולשחקנים. יצוין כי המחווה המיוחדת מגיעה כחודש לפני מרוץ באר שבע שיתקיים ב-3.5, אליו ניתן להצטרף גם כתומכי סאנרייז וליהנות מהשילוב בין ריצה לבין עשיית הטוב”. 

ילדי סאנרייז (דוברות הפועל באר שבע)ילדי סאנרייז (דוברות הפועל באר שבע)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה