הפועל ת"א תארח הערב (שבת, 20:45) את בני הרצליה במשחק הבית האחרון של העונה הסדירה במסגרת המחזור ה-21 בליגת ווינר סל. האדומים לא מרשימים כפי שהיו בשלבים המוקדמים יותר של העונה, אבל כן הצליחו לחזור למסלול עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, שנותנים להם תנופה לקראת רגעי ההכרעה של העונה בליגה ובאירופה.

הקבוצה של דני פרנקו התקשתה מאוד עם בני הרצליה בשנתיים האחרונות, כאשר מלבד ההפסדים בליגה, האדומים כמובן לא שוכחים את שברון הלב בגמר הגביע של 2022 – ועל כן יעשו הכל כדי לשבור את הנאחס מול האקסית של צ'ינאנו אונואקו.

אצל המארחים, תומר גינת ישוב לסגל לאחר היעדרות ממושכת. מבחינת הזרים, אקסבייר מנפורד נרשם ויתפוס את מקומו של ג'יילן הורד. מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר: "אחרי ניצחון נוסף ביורוקאפ בעונה נהדרת שלנו במפעל, אנחנו חוזרים לליגה לעוד משחק בדרך למטרה שלנו לקבע את מעמדנו בצמרת הטבלה. בשלב הזה של העונה האתגרים הופכים למשמעותיים יותר ואנחנו מודעים לנדרש מאיתנו בכדי לצאת גם מהמאבק הזה עם ניצחון".

דני פרנקו (שחר גרוס)דני פרנקו (שחר גרוס)

ג'ייקובן בראון הוסיף: "אנחנו ברצף של ניצחונות ונרצה להמשיך אותו מול הקהל שלנו. יש לנו משימה חשובה לסיים את הליגה במקום הגבוה ביותר שנוכל וגם להשתפר כיחידים וכקבוצה לקראת השלבים המכריעים במסגרות בהן אנו משתתפים".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה