ההודעה במהלך ליל אמש של קבוצת הרכישה הנכנסת להפועל תל אביב הרשומה כעת כ-Tel Aviv Football Partners, LLC ("TAFP"), חשפה את המשקיעים השונים בקבוצת הרכישה, שנכנסת בלמעלה מ-55 אחוזים בעלות על המועדון.

קבוצת המשקיעים מארצות הברית קיבלה אתמול בערב את אישור התאחדות הכדורגל הישראלית לרכוש את גרעין השליטה במועדון והציגה את המשקיעים שמגיעים ממגוון של ענפים, מהעולם העסקי ועד לשחקני הוקי קרח בליגת ה-NHL האמריקאית.

לפי בדיקת ONE, בנוסף לאחים מינצברג, המשקיעים הנכנסים למועדון כוללים אפילו את הוריהם, עו"ד אליוט מינצברג וקרול רסט מינצברג, בין היתר את לורנס מינקון ששמו נחשף ב-ONE, יולו טו, חברה לעיצוב הבית בארצות הברית, רד בול (Red Ball) חברת השקעות המופיעה כנותנת חסות על החולצות של פליימות', הקבוצה בה יש למינצברגים כ-20%.

דייויד מינצברג (שחר גרוס)דייויד מינצברג (שחר גרוס)

בנוסף לעוד חברות, ישנם משקיעים פרטיים שנחשפו כמו מאט סילברמן שמגיע מתחום הקריפטו וה-NFT היושב בוושינגטון, בוקי בוכמן, יהודי בעל חברת לניהול נדל"ן בניו גרזי, אודי קלין-תומאס בעל חברת משקיעי הון סיכון ודן קולפראפת' בעלים ומייסד של פלטפורמה לטיפול רפואי ראשוני.

מעולם הספורט נמצאים בין היתר גם ג'ון הורסט, המנהל של מילווקי באקס מה-NBA, אונדז'יי פאלאט שחקן הוקי קרח צ'כי בן 33 של ניו ג’רזי דווילס מה-NHL, ויקטור הדמן שחקן הוקי קרח שוודי בן 32 של טמפה ביי מה-NHL וראיין מקדונה, שחקן הוקי קרח אמריקאי בן 33 של נאשוויל פרדטורס. 


הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה