הפועל ת"א פגשה אמש (רביעי) את גראן קנאריה, לא התרגשה במיוחד מהיריבה החזקה, עלתה נחושה לגמול לספרדים על ההפסד הכואב בסיבוב הראשון ועם הופעה אדירה בה הובילה בפער דו ספרתי ממש מהדקות הראשונות, פתחה מחדש את הקרב על ראשות הבית לאחר 70:92 ביתי מרשים. במהלך המשחק הפרש השיא עמד כבר על 30 ברבע השלישי.

האדומים נשארו צמודים לטלקום אנקרה במקומות 2-3 במאזן 4:10, בעוד האורחים מהאיים הקנאריים ירדו למאזן 3:11. המפעל יוצא כעת לפגרת גביעים ונבחרות ויתחדש רק בעוד כחודש, כאשר החבורה של דני פרנקו תצא למשחק חוץ קריטי במונטנגרו נגד בודצ'נוסט. ביום ראשון הקרוב הפועל תארח בהיכל קבוצת שלמה את עירוני קריית אתא למשחק השלמה מהמחזור ה-12 בליגת ווינר סל.

“זה אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה של המועדון”, התמוגגו בקבוצה מהניצחון. “שחקנים מופיעים למשחק אצלנו ובצורה הזו השמיים הם הגבול. פגשנו קבוצה מהטופ של הליגה ספרדית ועשינו מולה תצוגה אדירה, זה לא מובן מאליו, רק לפני כמה ימים הם נתנו 20 הפרש למלאגה בקלות בליגה. השחקנים שיחקו מבחינה הגנתית ומבחינת קצב ברמה הכי גבוהה שאפשר, הדברים עבדו בעיקר בשלושת הרבעים הראשונים”.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם הקהל (שחר גרוס)שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם הקהל (שחר גרוס)

“מבחינה התקפית היה שיתוף נהדר וזה עוד משחק ביורוקאפ של מעל 20 אסיסטים עבורנו (29)”, הוסיפו. “בצורה הזאת, עם שיתוף פעולה אדיר בהתקפה ותיאום בהגנה אנחנו בהחלט מסוגלים לנצח את רוב הקבוצות במפעל וגם בליגה. כעת יש פגרה ביורוקאפ אנחנו צריכים להתרכז בליגה, אנחנו מקווים שנחזור חדים כמו שיצאנו לפגרה ונמשיך עד הסוף כמו שצריך כדי לנסות ולסיים באחד משלושת המקומות הראשונים”.

ג’ייקובן בראון סיכם את המשחק: "באנו לשחק את המשחק שלנו, הראינו שאנחנו חתיכת קבוצה גדולה ושיש לנו את הפוקוס. כמו שראיתם, אנחנו יכולים לשחק בכמה סגנונות שונים. כשאנחנו רצים קשה לעצור אותנו. לא משנה מול איזו קבוצה אנחנו משחקים, אנחנו נגיע מוכנים, הראינו קשיחות וזה עבד”.

ג'ייקובן בראון (שחר גרוס)ג'ייקובן בראון (שחר גרוס)

על הפציעה שהוא סוחב בכתפו, הוסיף הגארד: “אני כנראה לא אקבל מנוחה עד פגרת הנבחרות, אעשה מה שהצוות המקצועי יחליט, אני לא דואג. אני לא במיטבי אבל אני עושה את העבודה, בכמה המשחקים האחרונים זה פשוט לא עבד לי. אחריי ההפסד מול חולון סימסתי לבחורים שאני לא יכול להמשיך עם הסיטואציה הזו, אני מנסה לא לחשוב על זה, כשאנשים שואלים אותי לגבי זה אני משתדל להימנע מלדבר על זה”.

ג’ורדן מקריי, שסיפק עוד משחק גדול עם 25 נקודות, אמר: “זה ניצחון קבוצתי ענק, שיחקנו כקבוצה ושיחקנו כמו שצריך. דיברנו בינינו, היינו אקטיביים וידענו מי הקבוצה שמולנו. מגיע לנו את כל הקרדיט, גראן קנאריה קבוצה מעולה. אני לא אוהב לדבר על עצמי, עשינו פה ניצחון כקבוצה”. 

ג'ורדן מקריי חוגג (שחר גרוס)ג'ורדן מקריי חוגג (שחר גרוס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה