אחרי שניצחה בשבוע שעבר בדרבי התל אביבי בנקודה ואת טורק טלקום אנקרה,  החבורה של דני פרנקו בתום הארכה את עירוני נס ציונה 97:102. האדומים יצאו מפיגור בתחילת הרבע הרביעי ובחמש הדקות הנוספות ניצלו את יתרון העומק והאיכות כדי לשמור על המקום הראשון בליגה. ג’ורדן מקריי להט במחצית שנייה ונעזר בצ'ינאנו אונואקו שהיה מצוין גם הוא עם 15 נקודות, 16 כדורים חוזרים וחמישה אסיסטים. 

הפועל ת"א לא הייתה במשחק גדול אבל ידעה להרים את הרמה בהארכה ולקחת את הניצחון. האדומים חוזרים הביתה עם ניצחון מאולם לא קל ובשבוע הבא ירצו להמשיך את המומנטום בבית מול האלופה.

בסביבת הקבוצה אמרו: “משחק לא פשוט, מוקש. שחקנים בפעם השלישית בשבועיים גילו המון אופי ומנהיגות בסיום. מאוד שמחים שהקבוצה הולכת ומתגבשת. לקראת שבוע לא פשוט של שלושה משחקים. מקווים שנעבור את השבוע הזה כמו שבוע שעבר”. 

צ'ינאנו אונואקו (איציק בלניצקי)צ'ינאנו אונואקו (איציק בלניצקי)

עוד הוסיפו: “מגרש חוץ שקשה לנצח בו. הארל ומיינסי התעלו במשחקי קריירה והשחקנים שלנו הראו סף שבירה גבוה והגיבו על כל סל גדול שלהם עם סל ענק בצד השני. בסופו של דבר, צריך לשחק הרבה יותר הגנה אבל אפשר להתנחם במשחק קבוצתי ועוד תצוגת אופי של חבר׳ה שמסרבים להפסיד”.

על משחק ההגנה אמרו במועדון האדום: “הרבה קבוצות באולם הזה מאבדות את המשחק ושמחים שהצלחנו לקחת אותו. לקבל 29 ברבע השלישי זה לא משהו שיכולים לקבל. חייבים ללמוד מטעויות ולהיות הרבה יותר אגרסיביים בהגנה. חייבים להרים את ההגנה”.

ג'ורדן מקריי, שהיה מצוין מחצית שנייה ובהארכה לאחר שבראשונה קלע אפס נקודות, אמר: “במחצית השנייה נס ציונה רצו, התחלתי לקלוע זריקות, זה היה מאמץ קבוצתי, תומר ואקס קלעו זריקות,  צ'ינאנו אונואקו לקח ריבאונדים, זה היה מאמץ קבוצתי. אני מנסה לעשות מה שאני יכול, אני שמח שאני יכול לחזור ולעזור לקבוצה”.

ג'ורדן מקריי ותומר גינת (שחר גרוס)ג'ורדן מקריי ותומר גינת (שחר גרוס)

“יש הרבה דברים שלמדתי ב-NBA, כולם טובים, אבל החבר'ה שיכולים לעשות את זה בכל ערב הם הגדולים. לפעמים יהיו לי משחקים לא טובים, אבל כשיש לנו קבוצה מאוזנת, זה נהדר בשבילנו. הייתי קצת עייף לקראת הסוף, אבל החברים שלי עשו מהלכים גדולים, לא הורדנו את הראש שלנו”.

עוד הוסיף מקריי: “אני מרגיש שהפסדנו לירושלים בדרך הלא נכונה, יש קבוצות שיותר טובות ממך ביום אחד, במשחק ההוא הפסדנו בצורה הלא נכונה, לא היינו אנחנו, דיברנו בינינו, ואמרנו שאם נפסיד שוב, נפסיד רק כי הם יהיו יותר טובים. לא נפסיד לעצמנו שוב”.

על הסיכויים לתואר אמר: “ברור שאני מרגיש שאנחנו מועמדים לתואר כאן ובאירופה. אני לא חושב שיש הרבה קבוצות עמוקות כמונו, אין להרבה קבוצות שחקן כמו גיל שיכול לבוא נגד מכבי ולהוביל אותנו לניצחון, ואדם שיודע לקלוע זריקות גדולות. אנחנו עמוקים מההתחלה ועד הסוף, יש לנו שחקנים שמוכנים לשחק בכל עמדה”.

בשלה: הפועל ת"א גברה 97:102 על נס ציונה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה