לא שקט בהפועל תל אביב לאחר ההדחה מגביע המדינה. בעקבות ההפסד להפועל ירושלים, נערכה ישיבת צוות מאוחרת כאשר בכירים בקבוצה עזבו את האולם רק ב-0:45.

במועדון יש חילופי האשמות באשר לאחראים להפסד. חלק טוענים שג’ורדן מקריי הוא מקור הבעיה בחדר ההלבשה בעוד שאחרים מספרים שמערכת היחסים בין ג’ייקובן בראון לצ’ינאנו אונאקו היא הבעיה העיקרית מאחר והראשון לא אוהב את סגנון המשחק של האחרון.

"יש פה חדר הלבשה בעייתי עזבו לרגע את צ'יף (אונואקו), מקריי הוא הבעיה", נאמר בסביבת הקבוצה. ביקורת נוספת נמתחה על ניהול המשחק: "יש תחושה שהשחקנים שאננים וזה תפקיד המאמן לפקס אותם”.

ג'ורדן מקריי, המקור לבעיות בהפועל תל אביב? (חגי מיכאלי)ג'ורדן מקריי, המקור לבעיות בהפועל תל אביב? (חגי מיכאלי)

בשיחת הצוות שנערכה עד שעת לילה מאוחרת הופנתה ביקורת גם כלפי ההחלטה לרשום את ג’יי פיי טוקטו למשחק במקום ג’יילן הורד, בטענה שעם הורד הדברים היו נראים אחרת.

הפועל ת"א שיחקה ככל הנראה את המשחק הכי חלש שלה העונה דווקא ברגע מאוד חשוב. ג'ורדן מקריי, שהיה בכושר נהדר לאחרונה, נעצר על ארבע נקודות בלבד. צ'ינאנו אונואקו סיים עם יותר איבודים (4) ועבירות (4) מאשר נקודות (3) ולא הצליח להסתדר עם זאק הנקינס בצבע.

צ'ינאנו אונואקו, לא הסתדר עם הנקינס (חגי מיכאלי)צ'ינאנו אונואקו, לא הסתדר עם הנקינס (חגי מיכאלי)

בסביבת הקבוצה התייחסו לצד המקצועי של ההפסד וההדחה מהגביע: “ירושלים באו עם הרבה יותר רצון. המשחק הזה בסופו של דבר הגיע לאיזה קבוצה רוצה את זה יותר. ירושלים נלחמו על חייהם וזה השתקף באופנסיב ריבאונד ובפיזיות שלהם על המגרש. זה משהו שהיה בעיה אצלנו גם בחצי השני במשחק בירושלים וזה קו ישיר למה שראינו היום על המגרש למשך כל המשחק”.

עוד הוסיפו: “אני חושב שאנחנו צריכים לקבל החלטה איך מתנהלים לאחר הפסד שכזה, נצטרך לבוא מוכנים לפאריס מנטלית וגם מקצועית. בטוחים שנפגוש את ירושלים עוד העונה גם אחרי העונה הרגילה וצריך לחשוב איך באים ועומדים מול הבעיות שהם מציבים לנו. ערב שכולנו היינו רוצים לשכוח”.  

תומר גינת אמר על המשחק: "ירושלים הוציאו אותנו מהמשחק שלנו, שיחקו מאוד אגרסיבי, שברו קווי מסירה, לא הצלחנו לשחק את המשחק כמו שאנחנו רגילים, זה לא היה מספיק. לא חושב שזה קשור לזה שהמשחק על הדרך לתואר, זה לא הלך לכיוון שלנו מההתחלה. ברור שיש לחץ, לא חושב שבאנו עם אובר לחץ או אובר רצון וזה פגע בנו, באנו מוכנים לעשות את העבודה שלנו. ירושלים שיחקו מאוד חזק בהגנה והוציאו אותנו מהמשחק”.

תומר גינת (איציק בלניצקי)תומר גינת (איציק בלניצקי)

הפורוורד המשיך: “נצטרך לעבוד קשה כדי לחזור למסלול. באנו מוכנים למשחק הזה ואנחנו יודעים מה אנחנו שווים, אך זה לא הלך לכיוון שלנו מההתחלה. היינו צריכים לסגור לריבאונד ולשחק בקצב שלנו. זה כואב מאוד”.

לגבי הדרך להתאושש מההפסד הוסיף: “באים מחר לעשות אימון, להתאושש, יש לנו משחק חשוב מול פאריס. ברור שזה לא נעים לאף אחד, אבל אנחנו מקצוענים. אנחנו משחקים 50-60 משחקים העונה, כל שלושה ימים יש לנו משחק. ניצחנו בגלבוע ובלונדון במשחקים פחות טובים שלנו, זה אומר משהו על האופי והיכולת שלנו, אבל היום זה לא הספיק. זה לא אומר כלום על המשחק הבא או המשחקים הבאים, נכאב את ההפסד הזה, אבל נבוא לעבוד קשה ולהתרכז במשחקים הבאים".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה