העניין באוסקר גלוך לקראת הקיץ הקרוב הוא גדול במיוחד. לצד האפשרות שהוא ישחק עם הנבחרת הצעירה בטורניר היורו ברומניה, העובדה כי הוא מציג מספרים מרשימים במכבי תל אביב לא נעלמת מעיניהם של המועדונים ברחבי היבשת. לא מעט שמות נכתבו לאחרונה בהקשר של הקשר בן ה-18 שהאריך חוזה אצל הצהובים עד 2025, אך ל-ONE נודע כי בין המועדונים שעוקבים נמצא גם ברצלונה. הקטלונים ממש לא לבד, אך הם ללא ספק השם הבכיר ביותר.  

למעשה, סקאוטים של המועדון בו עובד כיום ג’ורדי קרויף כמנהל ספורטיבי אף הגיעו בעצמם לצפות בשני משחקים של גלוך בתקופה האחרונה. המעקב אחריו מתנהל מתחילת העונה ועל פי גורם בכדורגל הספרדי, הם ממש לא לבד: “אני מעריך בזהירות על פי מה שאני יודע שכל מועדון רציני בספרד עוקב אחרי אוסקר, בטח אלה שמשחקים עם מספרי 10. הוא מסוג השחקנים שהמועדונים האלה מחפשים”. 

בימים האחרונים דווח בטורקיה כי בשיקטאש ניסתה לצרף את השחקן ופנתה לגביו ואכן התקבלה הצעה מהמועדון הטורקי בכמה מיליוני אירו, עם שכר מפתה במיוחד עבור גלוך, אולם היא נדחתה. הרצון של מכבי ת”א ושל השחקן הוא לסיים יחדיו את העונה ורק לאחר מכן להתקדם הלאה, זאת בהנחה ולא תגיע בינואר הצעה ממועדון בסדר גודל כמו של בארסה מן הסתם. 

מה מתכננת מכבי ת״א לחלון ההעברות החורף?

רשימת המועדונים שעוקבת ומעוניינת היא באמת ארוכה ומרשימה כמו רומא, אייאקס, טוטנהאם, דורטמונד, פיינורד, פ.ס.וו איינדהובן, ריאל סוסיאדד, מארסיי, מונאקו, בנפיקה ובאמת שאפשר להמשיך ולרשום עוד ועוד קבוצות שמנהלות מעקב כזה או אחר, אך בסופו של דבר זה יתנקז למה המשפחה והשחקן מעדיפים, כי לא נראה שכסף אמור להוות בעיה עבור הקבוצות האלה.

מבחינת מי שמכוון את גלוך קבוצות כמו אייאקס ודורטמונד יהיו נחשקות יותר, אך גם מקום כמו פיינורד או פ.ס.וו שיכול לדחוף אותו למעלה כתחנה ראשונה לקריירה ללא ספק יכול לקבל עדיפות על פני מועדונים בכירים. השיקול המרכזי הוא מקום שמפתח שחקנים צעירים, שמשחק עם מספרי 10 ושיהיה נכון לקחת אותו כפרויקט עם דקות רבות בהרכב על מנת שיוכל לבצע בהמשך קפיצת מדרגה למקום בכיר בהרבה. ללא ספק לשחקן יחד עם לנציגו, עו”ד שחר גרינברג, והאבא מקסים גלוך, מצפה קיץ מעניין במיוחד.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה