לאחר הניצחון 0:2 אמש (ראשון) על סקציה נס ציונה, מכבי חיפה רשמה ‘וי’ נוסף ושמרה על פער שש הנקודות בטבלה מעל הדולקת אחריה מכבי תל אביב – כל זאת שבועיים לפני המפגש הגדול בבלומפילד בין שתי הקבוצות.

בתווך יש בשבוע הבא למכבי חיפה התמודדות מול הפועל ירושלים בסמי עופר, שעם ניצחון בו היא תשווה את שיא הניצחונות, ה-11 במספר בליגה מעונת 2005/06, עונה בה כזכור הקבוצה זכתה באליפות שלישית בעידן רוני לוי. עכשיו הירוקים יכולים לשכפל זאת ואולי לקבוע שיא חדש בדרך לאליפות שלישית בעידן ברק בכר.

אגב, בשנה שעברה הייתה זו אותה הפועל ירושלים שקלקלה לירוקים אחרי עשרה ניצחונות רצופים את הניסיון להשוות את השיא של 2006. עם זאת, הפעם נראה שבמועדון לא יוותרו וישאפו להשיג את הניצחון ה-11 ברציפות, כשאחריו ניצחון אפשרי מול מכבי ת"א ישבור את שיא כל הזמנים של ניצחונות רצופים עם 12 ניצחונות. 

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי (שחר גרוס)שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי (שחר גרוס)

כחלק מניסיון העבר של העונה האחרונה, אתמול במכבי חיפה כבר לא לקחו סיכונים מיותרים וברגע שנודע שכוכב הקבוצה צ'ירון שרי סובל מעומס שעלול לגרום לו לפציעה והיעדרות, הוחלט שלא לסכנו ולא להכלילו בסגל.

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהעובדה שברק בכר שוב החליט להעלות עם מערך של שלושה בלמים שכולל את שון גולדברג, דילן בטובינסקה ועבדולאי סק. האחרון ממשיך להרשים, כשבקבוצה אמרו: “מדובר בבלם שרק הולך ומשתבח עם הזמן, בעל משחק ראש מצוין ואתלט בצורה בלתי רגילה. אין ספק שאם סק היה בהתחלה בצלו של דילן, הרי שעכשיו הוא הופך לאיש המרכזי והדומיננטי במרכז ההגנה”. 

עבדולאי סק (עמרי שטיין)עבדולאי סק (עמרי שטיין)

בהעדרו של פייר קורנו, ניתנה לסאן מנחם חולצת ההרכב ובקבוצה החמיאו למגן על היכולת ועל כך שעזר במשחק ההגנה. כמו כן, מי שזכה לחיזוקים מחבריו למשחק הוא החלוץ פרנזי פיירו, שנמצא בתקופה פחות טובה בכל מה שנוגע למלאכת כיבוש השערים.

כמחווה רצו שחקני הקבוצה לאפשר לפיירו לבעוט את הפנדל שנזקף לזכות הקבוצה, אבל עוזר המאמן גיא צרפתי צעק לכיוון המגרש ונתן את ההוראה שאצילי יבעט: “אפשר להבין את התסכול של פיירו שלא בעט, אבל כולנו מחזקים אותו ומשוכנעים שיחזור לעצמו. פעם פיירו לוקח אותנו על הגב, פעם אצילי ועכשיו דין דוד”, הוסיפו בקבוצה.

פרנזי פיירו (שחר גרוס)פרנזי פיירו (שחר גרוס)

מי שמן הסתם מושך את העין הוא הקפטן נטע לביא שמצוי בכושר שיא ועדיין לא יודע מתי ייצא ליפן. לפי שעה אין התקדמות של ממש בין היפנים למכבי חיפה בנוגע לעלויות השחרור שלו, וזו גם הסיבה שבכר דואג להדגיש שכרגע לביא עם הקבוצה וכל זמן שלא זז משהו יוצא דופן, ללביא חלק חשוב במערך של הקבוצה. גמבה אוסקה הציעה כחצי מיליון אירו והירוקים דרשו 750 אלף. האלופה לוחצת שהקשר יישאר עד לאחר משחק העונה מול מכבי תל אביב בעוד כשבועיים, כאשר היפנים מתחילים היום להתאמן ודורשים שלביא יגיע מיידית.

בכר: "לנטע יש מחויבות כלפי המועדון"

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה