אחרי אחד הקיצים האינטנסיביים שהיו בין שחקן לקבוצה, כבר חשבנו שהשמועות הגיעו לסופן ברגע שבו קיליאן אמבפה האריך חוזה באופן רשמי בפ.ס.ז’ ובחר שלא לעבור כשחקן חופשי לריאל מדריד. למרות זאת, הדיווחים בנושא הסאגה בין הכוכב לבין אלופת אירופה לא נגמרים.

על פי ‘ספורט’, הבלאנקוס אינם מתכוונים להילחם שוב כדי להנחית את הכוכב הצרפתי אצלם, אלה רוצים שהוא בעצמו יודיע לראשי המועדון מעיר האורות שבכוונתו לעבור לבירת ספרד, וגם טוענים שבסביבת הכוכב אומרים שהוא ביקש משני שחקנים לעבור יחד איתו לריאל, ואם הם יחליטו לבוא איתו הוא ידרוש מפלורנטינו פרס שיביא גם אותם, ואז הוא יחתום אצלה.

שני השחקנים על פי הדיווח הם חברו לקבוצה, אשרף חכימי וחברו לנבחרת צרפת על האגף, תיאו הרננדס. אמבפה כנראה מודע לכך שאלופת אירופה וספרד מחפשת מגן בכל צד ויודע שהגעה שלו בשילוב שני המגנים הנהדרים תגרום לריאל מדריד להיות קבוצה מפלצתית. אגב, חשוב לציין ששני המגנים כבר שיחקו בעבר במועדון הספרדי וראו את הדלת החוצה מהמועדון.

קיליאן אמבפה ותיאו הרננדס (רויטרס)קיליאן אמבפה ותיאו הרננדס (רויטרס)

חשוב לציין שעל פי רוב הדיווחים באירופה, החבורה של קרלו אנצ’לוטי היא הפייבוריטית להנחית את ג’וד בלינהגאם בסכום שאמור להיות מעל מאה מיליון אירו, ולכן יהיה מעניין לעקוב איך בקבוצה יצליחו לממן גם את האנגלי, וגם את אמבפה בשילוב שני השחקנים שהוא רוצה, בטח שמלך שערי המונדיאל כבר לא שחקן חופשי כמו שהיה בקיץ והוא יעלה בעצמו לא מעט.

פפראצי: אמבפה וחכימי מבלים בניו יורק
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה