אכזבה גדולה בהפועל תל אביב בבוקר שלאחר ה-4:1 לעירוני קרית שמונה, תבוסה שצמצמה את הפער בינה לבין האלופה היוצאת שבמקום הרביעי, לשתי נקודות בלבד ופתחה מחדש את המאבק על המקום השלישי והכרטיס לאירופה. האדומים ידעו כי ניצחון יבטיח להם באופן מעשי את ההתברגות הכל כך מיוחלת באירופה, אך כשלו ב'מאני טיים', וזאת דווקא לאחר סיבוב ראשון מוצלח מבחינתם בפלייאוף העליון.

בסיום המשחק שרר שקט מופתי בחדר ההלבשה האדום ובפנים נפולים ומלאי תסכול יצאו מבלומפילד בזה אחר זה אנשי ושחקני המועדון. "זו מפלה גדולה. לא מובן מאיפה היא הגיעה, דווקא לאחר משחקים טובים שלנו. אין ספק שההפסד הזה הוא צעד ענק לאחור", אמרו במועדון והוסיפו: "זה היה משחק שהכל הלך בו הפוך, הכל היה נגדנו. חבל, כבר היינו בפער משמעותי מק"ש, ועכשיו שוב אירופה בסכנה. נצטרך להילחם עד הסוף, ומצפים לנו ארבעה משחקים קשים".

מלבד התוצאה בקבוצה מחודורוב התאכזבו בעיקר מהיכולת החלשה שהציגו השחקנים על כר הדשא, שמצידם הודו: "התפרקנו, שיחקנו פשוט גרוע והגיע לנו להפסיד. אירופה כבר היתה בידיים שלנו ובעטנו בדלי". צמד הבלמים, סאבו פאביצ'ביץ' ודוד רוצ'לה זכו לביקורת, ומנגד, השוער בוריס קליימן זכה לעידוד מחבריו וגם מהאוהדים, שבסיום המשחק הריעו לשוער הצעיר, בעוד יתר השחקנים 'זכו' מהם לבוז. 

כעת למאמן פרדי דוד תהיה משימה לא פשוטה להרים את חניכיו לקראת הישורת האחרונה של הליגה בכלל ולקראת המשחק הקרוב מול הפועל רמה"ש, אותו מגדירים במועדון כמשחק שבו חייבים ניצחון.

צפו ברביעייה של אבוחצירא מול הפועל

הרוש ייבדק, בן חיים: "מי שלא עומד בלחץ מקומו לא פה"
חלוץ הקבוצה, טל בן חיים, ציין: "אנחנו חייבים לשים את המשחק הזה מאחורינו כי יש לנו משימה לפנינו, והיא לסיים את העונה במקום השלישי. המשימה הזאת מתחילה ביום שבת במשחק מול רמה"ש, בו אנחנו חייבים לנצח".

בהתייחס לשאלה אם הפועל אולי לא ראויה למקום השלישי אמר: "בכל העונה היינו במקום השלישי, היו שלבים שהיינו במקום השני ואפילו חלקים קטנים בהם היינו במקום הראשון, אז זה לא נכון להגיד שאנחנו לא ראויים למקום השלישי. אנחנו לא ראויים לקחת אליפות ואולי גם לא לסיים במקום השני אבל אם כל העונה לא היינו במקום הרביעי אז זה לא נכון להגיד שאנחנו לא ראויים למקום השלישי".

טל בן חיים (יוסי ציפקיס)
טל בן חיים. "לא נכון להגיד שלא מגיע לנו המקום השלישי" (יוסי ציפקיס)
 

על השאלה עד כמה הלחץ של ההגעה לאירופה משפיע על השחקנים ענה החלוץ: "כדורגל זה משחק שמתחיל ונגמר בלחץ. מי שלא יודע לעמוד בזה אז כנראה שמקומו לא פה. בשביל להיות שחקן כדורגל אתה צריך לדעת להתמודד עם לחצים של קהל כמו של הפועל, שמגיע לבלומפילד ורוצה לראות קבוצה תוססת שמשחקת כדורגל יפה ומנצחת. מתחילת העונה ידענו שאירופה זו המטרה העיקרית".

בתוך כך, המגן שמעון הרוש צפוי לעבור היום בדיקה במפשעה שתאבחן את חומרת פציעתו, ובמועדון מקווים כי לא מדובר בקרע, שעלול להשביתו עד סוף העונה.

שמעון הרוש. יעבור בדיקות (יוסי ציפקיס)
שמעון הרוש. יעבור בדיקות (יוסי ציפקיס)
 

באימון השחרור ערכו השחקנים שלא שיחקו אתמול במשך 90 דקות משחק אימון מול קבוצת הנוער של מוריס ז׳אנו, אשר הסתיים בתוצאה 5:5. הבוגרת כבר הייתה בפיגור של שלושה שערים, אך כבשה שני שערים בתוספת הזמן.

בקבוצה הבוגרת שיחקו נאאל חוטבא, וואליד באדיר, מור שושן, יגאל אנטבי, אריק דג׳מבה דג׳מבה, חנן ממן, סלים טועמה, ניר נחום, עומר דמארי וטוטו תמוז. גם אלרואי כהן שותף לאחר שמור שושן סובב את ברכו לאחר כרבע שעה של משחק ולא יכול היה להמשיך לשחק (השחקן ייבדק).

לבוגרת כבשו ניר נחום (צמד), טוטו תמוז (צמד) ועומר דמארי. לנוער כבשו עמית אמזלג, תומר זלוצובר, מוחמד זידאן, אושרי טאויל ודוראל אוחנה.

ניר נחום ושמעון הרוש. במועדון התאכזבו (משה חרמון)
ניר נחום ושמעון הרוש. במועדון התאכזבו מהרמה (משה חרמון)
 

במועדון התאכזבו מאוד מרמת המשחק של הקבוצה הבוגרת: "כל 'המיליונים' שהיו על כר הדשא ספגו חמישייה מהנוער, פשוט בושה".

אוהדי הפועל רוצים את שכטר: "בניגוד לזהבי, הוא אדום בנשמה"
לעניין אחר. אוהדי הקבוצה החלו לפזול לכיוון העונה הבאה והציבו לעצמם מטרה: להחזיר את איתי שכטר לחודורוב. אוהד הקבוצה, המקורב להנהלה, פתח במצבע גיוס כספים להחזרתו של החלוץ, המשחק בסוונסי האנגלית ושייך לקייזרסלאוטרן הגרמנית.

עקב המצב הכלכלי הקשה של המועדון הקהל האדום יודע כי הסיכויים שהמועדון יוכל לשלם את עלויותיו של החלוץ הם קטנים ועל כן הוא מתחיל בגיוס. יש לזכור כי גם מכבי חיפה מעוניינת בשכטר. "בניגוד לערן זהבי איתי הוא אדום בנשמה, ואם הוא יחזור לארץ הוא בוודאות ייתן להפועל עדיפות. אנחנו נעשה הכל כדי להחזיר אותו  להפועל", ציין האוהד שפתח בגיוס.     

ורמוט ושכטר באימון הפועל. ישתפו פעולה בשלישית? (משה חרמון)
ורמוט ושכטר באימון הפועל. ישתפו פעולה בשלישית? (משה חרמון)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה