האם הפועל תל אביב סופסוף תימכר ותעבור מידיו של אלי טביב לידיים חדשות? עיתון "ידיעות אחרונות" פירסם הבוקר (שני) על עסקה שאמורה להיחתם עוד היום ומערכת ONE מפרסמת את השמות המלאים העומדים מאחורי העסקה.

נודע שאנשי העסקים משה תאומים ומני ויצמן הודיעו לאלי טביב שיש באפשרותם לגאול אותו מהפועל ולתווך בינו לבין שמעון שבס, המוכן לשלם 13 מיליון ש"ח עבור הפועל, באמצעות חמישה אנשי עסקים העומדים מאחוריו. טביב דרש 13 מיליון ושני שחקנים נוספים ששמותיהם טרם הוחלטו.

שמעון שבס הנמצא בלונדון אישר את הידיעה ל-ONE וציין: "אכן מתנהלות שיחות שהתחילו אתמול בלילה. השיחות אמורות להבשיל למשא ומתן. הנושא רציני ואני מקווה שבתוך יומיים זה ייסגר לכאן או לכאן. לא נמשוך את זה יותר מדי, אני אוהב לעשות טוב לאנשים ואוהב כדורגל וביחד זה מסתדר בהחלט".

גורם המקורב לעסקה סיפר הבוקר ל-ONE: "אלי טביב נחת בשעה ארבע לפנות בוקר במטרה לסגור את הנושא. רק אם הצדדים יהיו רציניים ויעמדו במילתם, לחתום מיידית על 13 מיליון ש"ח פלוס שני שחקנים שככל הנראה יהיו עומר דמארי ונוסא איגייבור".     

משה תאומים.
משה תאומים. מתווך בעסקה
 

שמעון שבס - יועצו של רבין
שמעון שבס שימש כמנכ"ל משרד ראש הממשלה בין השנים 1992–1995, תחת ראש הממשלה, יצחק רבין ז"ל. בסוף שנות ה-80, שימש כיועץ של רבין שכיהן כשר הביטחון. עם היבחרו של רבין לראשות הממשלה, מונה שבס למנכ"ל משרדו. שבס אף היה בין הבודדים שזכו לספוד לרבין לאחר הירצחו.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה