מכבי תל אביב עם פתיחת עונה חיובית, מוליכה את הטבלה בליגת העל. במקביל, הצהובים מתל אביב העפילו לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, מה שעל פניו נראה אופטימי לקראת העתיד. מכבי תל אביב הגיעה הערב (חמישי) לבלגיה למאבק ישיר על ראשות הבית מול גנט עם ציפיות ותקוות שהתבדו על כר הדשא. 

רובי קין ממשיך לתת קרדיט לבסיס של 9-10 שחקני הרכב ורץ עימם לאורך זמן, תהליך שנמשך גם הערב בגנט. במחצית הראשונה זה נראה רע מאוד. הצהובים לא היו כלל קיימים מבחינה התקפית ולא איימו אפילו פעם אחת לאורך כל 45 הדקות הראשונות על שערה של גנט. מבחינה הגנתית, מכבי לא הייתה מסודרת ומתואמת בכל מה שקשור לקו ההגנה, בנוסף לפערים עצומים בין קו ההגנה לקו הקישור ופערים גדולים בין קו הקישור לחולייה ההתקפית, תוך כדי בלבול, מה שעזר ליריבה הבלגית להשתלט על מרכז המגרש ולכבוש שער יתרון קליל לקראת סיום המחצית הראשונה, גול שהוריד את הבלגים רגועים ושלווים להפסקה עם יתרון ברור על כר הדשא כמעט ללא כל מאמץ מיוחד. 

על פי היכולת החלשה של הצהובים במחצית הראשונה, הייתי בטוח שרובי קין יבצע לפחות שני חילופים מתבקשים, אך המאמן האירי בחר להמשיך עם אותו ההרכב גם במחצית השנייה. בדקות הפתיחה של המחצית השנייה הצהובים נכנסו טוב למשחק ואיימו פעמיים על שערה של גנט, אך הצהובים לא השכילו להבקיע. למרות זאת, המכבים מתל אביב לפחות הוכיחו לעצמם שהם מסוגלים לייצר מצבים מבחינה התקפית ויותר חשוב, הצהובים הבינו שהיריבה הבלגית היא לא משוכה גבוהה כפי שהיה נראה על כר הדשא לאורך המחצית הראשונה.

דריק לוקאסן בפעולה (מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב)דריק לוקאסן בפעולה (מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

למעט רבע שעה טובה בפתיחת המחצית השנייה, הצהובים חזרו לסורם ונעלמו מכר הדשא. הבלגים הבקיעו שער שני לקראת סיום המשחק בפנדל לאחר הכשלה של אופיר דוידזאדה ברחבה, מה שביסס באופן סופי את הניצחון של המארחת די בקלות ויש לציין שהיריבה הבלגית הורידה הילוך ונחלשה באופן משמעותי, מה שנתן לצהובים סיכוי טוב לחזור למשחק, אבל הקבוצה של רובי קין, בערב מאכזב מאוד, לא הרימה את הכפפה וירדה מנוצחת עם שילוב של יכולת חלשה, מה שיצריך את רובי קין להפיק לקחים ולהסיק מסקנות לקראת ההמשך, מפני שהערב הצהובים קיבלו בפעם הראשונה העונה יריבה אמיתית וראויה אך, כשלו בגדול.

יש ימים ומשחקים פחות טובים כפי שראינו הערב, והצהובים כבר צריכים להיות עם הפנים קדימה ליום ראשון בטדי מול הפועל ירושלים וכמובן היערכות מחדש לקראת המשך המשחקים בקונפרנס ליג ועמידה בציפיות למאבק אמיתי על ראשות הבית.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה