השבעה באוקטובר לעד ייזכר כיום מזעזע ששינה הכל במדינת ישראל. גם הספורט עצר היום לפני שנה, הספורטאים ונשות הספורטאים נזכרות איפה הן היו ומה עבר עליהן מאז אותו תאריך שחור.

ירדן ג’רבי: “שום דבר, אף מילה, לא יכולה לתאר את גודל הכאב המתמשך, הלב מרוסק לרסיסים”.
קים אור אזולאי: “תחושה של יום הזיכרון, הגוף בכוננות והנפש חלשה. אני לא מאמינה שעברה שנה. היום ב-6:29 התעוררנו למציאות אחרת, איזה מפחיד. אומרים שהזמן טס כשנהנים? לא יודעת, נראה לי שהזמן פשוט טס אבל גם עומד מלכת”.

קים אור אזולאי (אינסטגרם)קים אור אזולאי (אינסטגרם)

שני ארד אשתו של עופרי ארד: “רק אני מפחדת? יש מועקה ופחד לראות על המסך 7/10 ולקלוט שעברה שנה. היה פחות כואב אם היינו מחזירים את החטופים מזמן, אם לא היו פיגועים כל יום ואם לא היינו מאבדים כ”כ הרבה חיילים או אנשי כוחות הביטחון. אבל לא, הכאב הזה מתגבר כל יום, חוסר שקט, חוסר ביטחון, אבדון”.
ספיר יצחקי אשתו של ברק יצחקי: “אין לי תמונות מה-6/10 כאילו הרגשתי, אולי הייתי מותשת כי בדיוק חזרנו מחו”ל עם הילדים. אמרתי לברק ביום שישי לפני שנרדמנו – מאמי אני גאה בעצמי ששרדתי את הגשר שעשו לילדים ואני כל כך שמחה שבראשון הם חוזרים למסגרות, רק עוד יום אחד, ונרדמתי. 6:29 השתנו חיינו. כמו יום אחד ארוך שלא נגמר. כבר אין מה לומר לילדים ואיך להרגיע אותם, מאיפה למצוא את הכוחות לעוד יום של בשורות קשות. מתפללת בשביל העם שלי על כל מה שטוב בו שנדע ימים טובים יותר כי מגיע לנו”.

מישל גרציג מציינת שנה ליום הנורא (אינסטגרם)מישל גרציג מציינת שנה ליום הנורא (אינסטגרם)

ליאן קליימן אשתו של בוריס קליימן: “מרגישה כאילו יש לי טון בטון על הנשמה. אני יושבת וחושבת לעצמי שאשכרה עברה שנה מהיום הכי נורא שהמדינה שלנו ידעה. זה בכלל עדיין לא נתפס לי, איך בכלל יכול להיות שזה קרה? הלוואי שהחטופים יחזרו כבר אלוהים, זה לא הגיוני שהם שם כבר שנה”.
ענבר לניר: “יום קשה. הסיפורים צפים, הזיכרון מלפני שנה מהדהד, לא להאמין שעברה שנה. פשוט התחילו הדמעות, נותנת לעצמי להרגיש הכל ולוקחת נשימה עמוקה. שולחת חיבוק וכוחות מחזקים לכל מי שצריך בשביל לעבור את הימים הקרובים”.

ענבר לניר (רדאד ג'בארה)ענבר לניר (רדאד ג'בארה)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה