ראש השנה הגיע אך הוא שונה מכל השאר. השנה קשה לחגוג כשהחיילים עוד נלחמים בחזית והחטופים טרם שבו לביתם, ואי אפשר שלא להיזכר בראש השנה האחרון אותו חגגנו בתום רגע לפני שקרה הנורא מכל.
גם הכדורגלנים שלנו ונשותיהם כמדי שנה וכמיטב המסורת דאגו לברך את קוראי גליצ’ים, אך הפעם בתוספת איחולים שהלוואי ולא נצטרך אותם בראש השנה הבא…

שחקן בית”ר ירושלים וזוגתו – גיל כהן ורוני:
“אנחנו מאחלים לכל עם ישראל שנה טובה ומלאה בבריאות ובאושר והלוואי וגם נחת. שבזכות השנה החדשה שעומדת לפנינו כל החטופים יחזרו במהרה בריאים ושלמים בגוף ובנפש. אמן שהחיילים שלנו וכל כוחות הביטחון ילכו ולשלום ויחזרו בשלום אמן ואמן!”

גיל כהן ורוני בן שושן (פרטי)גיל כהן ורוני בן שושן (פרטי)

שחקן מכבי חיפה וזוגתו – עילאי חג’ג’ ואגם:
“שנה טובה ומתוקה! שנה של התחלות חדשות וטובות בעזרת השם. מצפים ומקווים להשבתם של החטופים בריאים ושלמים, בבריאות לחיילי צה”ל ששומרים ומגנים עלינו בכל עת ומאחלים חג שמח ושקט!”

עילאי חג'ג' ואגם לוי (אינסטגרם)עילאי חג'ג' ואגם לוי (אינסטגרם)

שחקן מכבי ת”א ואשתו – קארין ואבישי כהן:
“נאחל שתהיה שנת אור ותקווה, מלאה בבשורות טובות! תחושה של ביטחון ושנזכה לימים של חוסן ואחדות. שיבה מהירה של כל החטופים והחיילים הביתה בשלום!! מי ייתן ויפתחו בפנינו שערי שלום וברכה”.

אבישי וקארין כהן (פרטי)אבישי וקארין כהן (פרטי)

שחקן הפועל ת”א ואשתו – אודין ולירן רוטמן:
”מאחלים שנה טובה יותר מהקודמת, שנדע ימים שקטים של אהבת חינם וסבלנות. שבעזרת השם כל החטופים והחיילים יחזרו בשלום הביתה וכמובן גם המפונים, והכי חשוב שנהיה עם אחד מאוחד!”

לירן רוטמן עם אודין והילד אולי (אינסטגרם)לירן רוטמן עם אודין והילד אולי (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה