הרומנטיקה בין הזוגות בביצת הספורט שלנו לא מפסיקה לרגע, ואם חשבתם שזה קורה רק לזוגות הצעירים חשבו שנית, כי הנה זוג שמכיר לא מעט שנים ועדיין מצליח לרגש!

ברק יצחקי וספיר יודשקין (אינסטגרם)ברק יצחקי וספיר יודשקין (אינסטגרם)

אנחנו מתכוונים למאמן בית”ר ירושלים ברק יצחקי שחגג השבוע יום הולדת עגול ומרגש – 40! ואשתו ספיר יודשקין הצליחה לרגש גם אותו וגם את כל הקוראים בברכה נוגעת ללב: “אושר שלי, לא אשכח את הפעם הראשונה שראיתי אותך על הבר, היית בן 25 ואני כמעט בת 18. זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. הלב שלי הפסיק לפעום למס׳ שניות ושניה אחרי התפוצץ על 200. כמובן שנשארתי ‘קול’ שלא תתלהב אבל בדייט השני כבר אמרת לי ‘את תהיי אשתי’ וצחקתי, בלב אמרתי ‘הלוואי’. כעבור 15 שנה ביחד, אני יכולה להגיד שאתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. אתה מפעל הפיס, אתה החלום שהתגשם, אתה הקצה של ההר הכי גבוה שרציתי להגיע אליו. אז תודה בורא עולם שהתעקש על הזיווג הזה, לשם כך הגענו לעולם הזה, לתקן ולא לוותר, לאהוב ולהתחבר, לכעוס ואז לסלוח. לדעת שמשפחה אפשר לבחור וליצור מאפס”.

ספיר וברק יצחקי (אינסטגרם)ספיר וברק יצחקי (אינסטגרם)


“תודה לך אהבה שלי שאתה השותף המלא שהולך לצידי בגלגול הזה, אוהב ותומך בטוב וברע, יודע להכיל, לקבל גם אם לא תמיד קל, אתה חכם בצורה לא רגילה, רגיש, עמוק, טהור, טוב לב וכל סנטימטר שלך בגוף מלא בחמלה ואהבה כלפי הזולת. אני מאחלת לך בריאות הגוף והנפש, שמחה פנימית, שלמות, עשייה בריאה, הגשמה עצמית בכל בוקר מחדש, שתכבוש את כל הפסגות שאתה חולם עליהם, שתמשיך להיות החצי השני שלי ואבא חלומי לילדים שלנו. אתה מיוחד והכי טוב שיכולנו לבקש. תמשיך לגדול ולצמוח, לשבור תקרות זכוכית, ללמוד בכל יום עוד משהו חדש על עצמך ועל הסביבה. אני אוהבת אותך אז, עכשיו ולתמיד, אתה כל התפילות בחיי”.

ספיר וברק (אינסטגרם)ספיר וברק (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה