בעולם האינסטגרם הרבה יותר קל ופשוט להראות את הצדדים השמחים והזוהרים יותר, אך יש כאלה הבוחרים לחשוף באומץ רב גם את הרגעים הטרגיים שבחיים, בדיוק כמו הזוג המיוחד הבא…

דוד קלטינס ויעל גולד (אינסטגרם)דוד קלטינס ויעל גולד (אינסטגרם)

שחקן סט.ג’ונסטון מליגת העל הסקוטית דוד קלטינס, ואשתו יעל, החליטו לשתף בדיוק ביום הנישואים שלהם על רגע לא פשוט ואישי ביותר שעברו לאחרונה: “התלבטתי אם לשתף”, מודה יעל. “אבל אני מרגישה שאם אני הייתי קוראת את זה לפני שקיבלנו את הבשורה אולי הייתי נרגעת ומבינה את המצב מהר יותר. היינו בהריון, הגענו לארץ לבדיקת דופק ופתאום הרופא שלי מראה לנו שנוצר שק ללא עובר”.

יעל גולד קלטינס (אינסטגרם)יעל גולד קלטינס (אינסטגרם)

“באותו הרגע ראיתי שחור ולא הבנתי מה אני שומעת. האמת לא ידעתי שדבר כזה קיים, הרגשתי שאני האשמה וניסיתי להבין מה לא בסדר. אחרי כמה ימים הבנתי שזה ממש לא קשור אליי וכמובן לא לדוד. נוכחתי לגלות ששיעור ההפלות נע בין 30 ל-50 אחוז מההריונות. האותו הרגע החלטתי לנסות לחשוב אחרת, לחבק את הסיטואציה הקשה הזו שהגיעה גם אלינו ולהבין שקיבלתי מהשם מתנה. אז אמנם כל זה קרה ביום הנישואים הראשון שלנו אבל זו עוד ‘חוויה’ שמזכירה לי בכל יום מחדש שזכיתי בפרטנר המושלם בעולם, ושהאהבה שלנו מנצחת הכל תמיד! אני אוהבת אותך בעלי, בעזרת השם בקרוב נזכה בנס הפרטי שלנו”.

יעל ודוד קלטינס (אינסטגרם)יעל ודוד קלטינס (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה