הימים הקשים שפוקדים את המדינה הוציאו אנשים לרחובות, בינהם גם ספורטאים ומפורסמים אחרים. גם קים אור אזולאי זוגתו של הכדורסלן יפתח זיו יצאה להפגין אך נתקלה בתגובות קשות, והגיבה חזרה.

קים אור אזולאי (אינסטגרם)קים אור אזולאי (אינסטגרם)

“אני מופתעת מהתגובות שקיבלתי. כמה פוליטיקה מכניסים לכל כיוון והאמת? לא מאשימה, הפכו מאבק קיומי לפוליטי ברגע. אני לא באף צד. כל מה שמעניין אותי זה שהמדינה שלנו תעמוד איתנה מאחורי ערכים שעליה היא חתומה. יש לי דעה אחת – החטופים והחיילים צריכים לחזור הביתה בחתיכה אחת עם לב פועם. הדבר היחיד שיושב לי בראש זה מה היה קורה אם מישהו שאני מכירה היה שם עכשיו”.

קים אור אזולאי (אינסטגרם)קים אור אזולאי (אינסטגרם)

“תחשבו רגע בשיא הכנות ותענו, אם הילד שלכם היה במנהרה עכשיו איך הייתם מתנהגים? אם הילד שלכם היה שורד 350 יום בשבי ונרצח שם במקום לצאת בעסקה מה אתם הייתם עושים? אני אף פעם לא בעד אלימות או הסתה ופילוג, אבל אני בעד המשפחות שסובלות, בעד המשפחות המפונות שמפציצים להם את הבתים ובעד שהמלחמה תיגמר. כל מה שנשאר זה להתאחד ולדרוש שאלו שכן ממשיכים להילחם יחזרו. שהזמן לא יאזל לחלוטין ולא יישאר את מי להציל. יש לנו כח כעם וכשאנחנו מתאחדים ניסים מתחוללים. זה שורש הדבר כאן ולא שום מחנה פוליטי כזה או אחר”.

קים אור אזולאי (אינסטגרם)קים אור אזולאי (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה