מנור סולומון מציין ממש היום 25 קייצים, ואין ספק שזו ממש סיבה למסיבה ותירוץ לברך אותו מכל הלב, וזה בדיוק מה שעשתה (וריגשה) ארוסתו דנה וושצינה.

מנור סולומון (ראובן שוורץ)מנור סולומון (ראובן שוורץ)

“אהוב שלי בעלי לעתיד”, פתחה דנה את ברכתה. “כמו כל שנה ביום הולדת שלך אתה נמצא רחוק רחוק במחנה אימונים איפשהו בעולם. בד”כ אני מעלה תמונות וסרטונים בעיקר מחוויות ומרגעים טובים שעברנו אבל, השנה עברנו את השנה הכי קשה שלנו. השנה הזאת העמידה אותנו בהמון קשיים ומשברים ולרגע אחד לא הרמת ידיים, לרגע אחד לא ויתרת לא משנה מה עברנו, הכל עברנו ביחד ואפילו יצאנו ממנה מחוזקים. תמיד ניסינו להסתכל על חצי הכוס המלאה ולעבור הכל בקלילות כמה שניתן”.

מנור סולומון ודנה וושצינה מאורסים (אינסטגרם)מנור סולומון ודנה וושצינה מאורסים (אינסטגרם)


“השנה אני רוצה לאחל לך קודם כל בריאות, אושר ושפשוט תהנה. שתמיד תישאר קסום כמו שאתה עם הלב הכי ענק, הבן אדם הכי מצחיק שאני מכירה, תחרותי בקטע מעצבן, פשוט וצנוע כמו שאתה שמתלהב מאוכל של סבתא ולא משעונים. אתה השראה אינסופית לכך שהצלחה היא בעבודה קשה פיזית ומנטלית, בהתמדה ולעולם לא לוותר”.

מנור סולומון ודנה וושצינה (אינסטגרם)מנור סולומון ודנה וושצינה (אינסטגרם)

“שש שנים שאנחנו ביחד, לונג דיסטנס, מדינות, קבוצות, פציעות ואני יכולה להמשיך עד מחר, אבל את הכל עברנו ביחד, תמיד תמיד ביחד ולא נתנו לכלום לשבור אותנו אלא רק התעצמנו כאינדיבידואל וכזוג. כל דקה ביום שאני איתך כיף לי, חוץ מהפעמים שאתה מגלגל לי עיניים שאני מדברת איתך על ארגונים לחתונה. אז חיימי שלי, אני מאחלת לך שתצליח ותמשיך להסב לנו גאווה. אני מאחלת לך שלעולם לא תפסיק לחלום! כל דבר שתרצה להשיג יהיה שלך. יש בך הכל. אני אעשה הכל כדי שיהיה לך טוב וכדי לראות אותך מחייך ואמשיך לדאוג לך לתמיד. אתה החבר הכי טוב שלי, האהבה הכי גדולה, הבחירה הכי נכונה שעשיתי בחיים, מזל טוב, אני אוהבת אותך”.

דנה ומנור סולומון (אור גפן)דנה ומנור סולומון (אור גפן)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה