שובל גוזלן עבר לבני יהודה ממש לאחרונה ואשתו מיה פירגנה לו על כך בכל מקום אפשרי, אך היום היא מתעסקת בדברים אחרים לגמרי ויש לה בקשה אחת אליכם, תשמעו מה יש לה לומר.

שובל גוזלן ומיה גולדמן (אינסטגרם)שובל גוזלן ומיה גולדמן (אינסטגרם)

“נראה שחלק מאיתנו הרימו ידיים בהסברה”, מיה פתחה את היום בביקורת. “ואני יכולה להבין זה כל כך מתיש. אין להם מושג מהחיים שלהם. מה שרואים בעולם זה רק כמה ישראל ‘מבצעת פשעים’ אבל אני פשוט לא יכולה לשתוק לפוסטים שאני רואה בפייסבוק. כמה נוח להם להיות עיוורים כרגע לסיטואציה כי כל מה שמניע אותם זה השנאה כלפי ישראל והיהודים”.

מיה גולדמן גוזלן (אינסטגרם)מיה גולדמן גוזלן (אינסטגרם)

“להתווכח עם אנשים שמכחישים את פשעי ה-7 באוקטובר, עם אנשים שמצדיקים את חמאס ומגדירים אותם אנשים טובים, עם אנשים שכל מה שהם רוצים זה שכולנו ניעלם מפה, רואים להם את השנאה בעיניים. ישראלים רק עושים לייקים לתגובות שלי ולא נלחמים יחד איתי בתגובות ובהסברה, אני מבקשת שלא תתייאשו למרות שזה באמת מתיש את הנפש אבל אנחנו לא נוותר להם ולא נשתוק”.

מיה גולדמן גוזלן (אינסטגרם)מיה גולדמן גוזלן (אינסטגרם)

“גם ככה ההסברה שלנו נהרסת מיום ליום, אל תסמכו רק על משפיענים שיעשו את העבודה בשבילנו, תמשיכו כמו שעשינו באוקטובר. העולם צריך לשמוע ולראות אותנו! הם מעלים זוועות מעזה ודואגים גם לביים הכל כמו בסרט אימה, אנחנו לקחנו צעד אחורה בכך, העולם לא נחשף מספיק לזוועות ה-7 באוקטובר. נכון יש משפחות שאנחנו לא רוצים לפגוע בפרטיותם אבל מה שאפשר להראות – אל תחסכו מאף אחד, אל תוותרו להם!”

מיה גולדמן גוזלן (אינסטגרם)מיה גולדמן גוזלן (אינסטגרם)

“היום נחשפתי לפוסט בפייסבוק של עמוד ערבי שמעלה תמונה מצויירת של שחרור חטופים ‘מחייכים’ ואיש חמאס אומר להם שלום ‘בנחמדות’. מציגים אותם כארגון טוב לב וכל התגובות שם נגדנו בצורה הכי קשה, זלזול בחטופים ובקשות של הוכחות ל-7 באוקטובר. אין שם מספיק תגובות של ישראלים, רק אני מול עשרות תגובות שנאה. אנחנו לא נשתוק להם על השקרים שהם מפיצים לכל העולם! בבקשה אל תתעלמו מזה!”

מיה גולדמן (אינסטגרם)מיה גולדמן (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה