אתמול גל רפאלוב אשתו של קפטן מכבי חיפה ליאור רפאלוב, חשפה באומץ מול כל עוקביה על הפרעות האכילה שסבלה מהן בעבר, עכשיו היא גם מספרת על התגובות שקיבלה.

גל רפאלוב (אינסטגרם)גל רפאלוב (אינסטגרם)

“היום לפני חצי שנה החלטתי שאני עושה שינוי”, גל פתחה את דבריה. “כולכם כבר יודעים שביוני ליאור עבר למכבי חיפה, רק עברנו לבית חדש ובהחלטה משותפת עם ליאור, בצעד אמיץ החלטתי שהשנה הזאת אני והילדים נשארים בבלגיה ולאחר מכן הוא יחבור אלינו ונמשיך לחיות שם כרגיל. זאת הייתה חצי שנה מאתגרת, שלושה ילדים, עסק, בית ועוד מלא דברים שהתמודדתי ביום יום. הרגשתי שפשוט הכל סוגר עליי. היו עוברים ימים שבקושי הייתי אוכלת, היה מגיע הערב והייתי אוכלת תפוח והולכת לישון. הרגשתי את הגוף שלי קורס, לא היה לי תיאבון, לא רציתי לאכול, ההתמודדות הנפשית הזאת גרמה לי לקרוס. אני זוכרת שיחות על גבי שיחות שליאור היה אומר לי שאני רזה מדי ומה קורה לי ולמה אני לא אוכלת. הרגשתי שהוא לא מבין אותי, הרגשתי שאף אחד לא מבין אותי. לא הייתי מסוגלת לאכול, הייתי כבויה ובעיקר עושה הכל על אוטומט עד שבסוף ספטמבר החלטנו שזהו אני חוזרת!!!”

גל רפאלוב (אינסטגרם)גל רפאלוב (אינסטגרם)


“הרגשתי שאני לא בריאה ואולי אני צריכה טיפול, אני מטפלת בכולם ודואגת לכולם אבל מה איתי?! איך אמא שלי תמיד אומרת ,אמא מאושרת ילדים מאושרים. ואז הגיעה השבת השחורה, הכל השתנה וחזרתי לפה. עבדתי על עצמי, על הנפש, אין דבר כזה יותר ״לדלג״ על ארוחות, אני חיה אורח חיים בריא אם זה מבחינת אימונים תזונה מתכונים בריאים, וחשוב לי להעביר את זה לילדיי שאמא היא אמא בריאה!! היא אוכלת, היא מתאמנת, היא חזקה ואין דבר כזה להשאר רעבה או ללכת לישון בלי לאכול!! אני רואה את התמונות ואני לא מאמינה שזאת אני. להיות רזה זה בסדר, כל עוד את בריאה, אוכלת וחיה אורח חיים בריא. אז כן, הייתי בתת משקל, אני לא מאמינה שעברתי את זה. היום אני שלמה כדי לדבר על זה. ואם אני יכולה לשנות משהו אפילו אצל מישהי אחת שמתמודדת עם זה,עשיתי את שלי”.

גל רפאלוב (אינסטגרם)גל רפאלוב (אינסטגרם)

התגובות לא איחרו להגיע וגל התעטפה בהמון אהבה והזדהויות מצד נשים רבות, ולמדור גליצ’ים היא סיפרה על כך: “היה חשוב לי לעלות את המודעות בנושא המשקל ולהראות גם את הצדדים הפחות טובים שעברתי. כיום זה מאחוריי אני חיה אורח חיים בריא. אני חושבת שזה נושא כל כך חשוב שלא הרבה מדברים עליו, קיבלתי כל כך הרבה הודעות מבנות שהתמודדו ועדיין מתמודדות עם זה. חלקן רשמו לי שהפוסט הזה גרם להן להתחיל מסלול מחדש שאפשר להיות רזה וחטובה בדרך שהיא בריאה ונכונה. אם הצלחתי לעזור אפילו במעט,עשיתי את שלי”.

גל רפאלוב (רדאד ג'בארה)גל רפאלוב (רדאד ג'בארה)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה