שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל ניסה כבר לא פעם את מזלו מול המצלמה, ועכשיו הוא לחלוטין לוקח זאת צעד אחד קדימה.
באופן רשמי הפך חטואל לפרנזטור ונבחר לככב בקמפיין חדש למותג העל הבינלאומי Aldo Moro, מותג אותו תוכלו למצוא ברשת פקטורי היוקרתית, ברשת פלטין ובעוד עשרות בוטיקים ברחבי הארץ.
מבחינת הנהלת המותג הבחירה ברותם הייתה ברורה מאליה: “מדובר בכוכב ליגת העל, בחור צעיר נראה טוב וכלו ברוח המותג, הלוק של הקעקועים זה בדיוק מה שהמותג משדר, לקהל הצעיר והאופנתי”. אז מה דעתכם, מתאים לו?