יקיר שינה שחקן העבר של מכבי ת”א הוציא ספר חדש בשם ‘ליהנות מהקושי’, אותו כבר אפשר למצוא בחנות של מכבי ת”א לצד הספר של טל בן חיים. אנחנו שוחחנו עם הסופר החדש וזה מה שהוא סיפר לנו.

יקיר שינה (פרטי)יקיר שינה (פרטי)

“עיקר הספר על איך לסגל הרגלים של הנאה מהקושי”, סיפר שינה למדור גליצ’ים. “קשיים הם חלק בלתי נפרד ממהלך היום שלנו, אם ידוע לנו שבכל מקרה הם יגיעו אז למה לא לבנות תכנית של הנאה מהם? למה לסבול? הספר פונה לכל הגילים אם זה לילדים שמתחילים את הקריירה שלהם כשחקני כדורגל, אם זה לבוגרים יותר שבונים עסק ואם זה לכל מי שנתקל באתגרי החיים. הספר הוא ספר השראה – ממגרש הכדורגל למגרש העסקי”.

פיני בלילי עם ספרו של יקיר שינה (פרטי)פיני בלילי עם ספרו של יקיר שינה (פרטי)

“שנתיים וחצי הגיעו לסיומן, הספר שלי סוף סוף יוצא לאור וחייב לציין שאין מרגש מזה. שנים אני עוסק בעולם ההתפתחות האישית והיה לי בוער להביא את זה לכתיבת ספר. אני לא הספורטאי הראשון שכותב ספר ובטח לא איש העסקים הראשון שכותב ספר, לכאורה נאמר כבר הכול, אולם דרך הסיפור שלי אני רוצה שתזכרו ותפנימו – הכול, אבל הכל, בראש! אל תוותרו לעולם על החלומות שלכם ושריינו לעצמכם מקום בשורה הראשונה באתגרי החיים כי הם מגיעים, הם מגיעים בכל שלב בבניה של ההצלחה. אתם רב החובל של הספינה שלכם! תלמדו ותסגלו הרגל של הנאה מקושי. איך עושים את זה? לשם כך התכנסנו, תאמינו בעצמכם! אתם אלופי העולם! קריאה מהנה!”

ערן לוי עם ספרו של יקיר שינה (פרטי)ערן לוי עם ספרו של יקיר שינה (פרטי)

קטע מתוך הספר: “אחד הסודות להצלחה הוא להיות מוכנים לקושי. אם נהיה מוכנים אליו, לא נתאכזב ולא נעצור, להפך, נחבק אותו, נלמד ליהנות ממנו ונמשיך הלאה. כל עוד אנחנו נחושים ומלאי אמונה בדרך, כלום לא יכול לעצור אותנו. אם אנחנו יכולים, אז כל מי שמסתכל עלינו מלמטה, מנקודת ההתחלה, יכול גם כן“.

ספרו של יקיר שינה (פרטי)ספרו של יקיר שינה (פרטי)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה