אין ספק שלהיות אשת כדורגלן זה עניין לא פשוט כלל, אך מה קורה כשלטייטל מצטרף אחד נוסף ויחד עם היותך אשת כדורגלן את גם הופכת לאמא של כדורגלן? זה בדיוק מה שקורה לשתיים מהבנות הכי מוכרות בביצת הספורט שלנו…

שי ורוי זהבי (אינסטגרם)שי ורוי זהבי (אינסטגרם)
משפחת רפאלוב בדרך לאימון (אינסטגרם)משפחת רפאלוב בדרך לאימון (אינסטגרם)

אז שי זהבי היא כמובן אשתו של כוכב מכבי תל אביב ערן זהבי שמקפידה להגיע לכל משחק של בעלה בבלומפילד, ולכל אימון של בנה גם אם מדובר ביום שבת ב-6 בבוקר. אתמול הכל התערבב כשגם בנה רוי קיבל תפקיד במשחק מול מכבי פ”ת והיה מביא הכדורים שהפך להיות גם חלק מחגיגת השער של אביו, וסיפק לכולנו רגע משפחתי מרגש בהחלט. אך עוד קודם לכן באותו הבוקר, שי השכימה קום ויצאה יחד עם רוי לאימון שלו במדי מכבי ת”א והיא מצאה את עצמה בבוקר מלווה את בנה ובערב את בעלה.

רוי זהבי בדרך לאימון (אינסטגרם)רוי זהבי בדרך לאימון (אינסטגרם)
אדריאן רפאלוב באימון (אינסטגרם)אדריאן רפאלוב באימון (אינסטגרם)

כמעט אותו הדבר קרה גם לגל רפאלוב בצידה השני של המדינה, כשאת הבוקר השמשי של יום שבת היא לא בילתה במסעדה או בטיול בטבע, אלא באימון של בנה אדריאן רפאלוב במדי מכבי חיפה. במקרה הזה האימון הפך לבילוי משפחתי וכולם הגיעו לצפות בכוכב של הבית מקרוב, רגע לפני שהכוכב הגדול (אבא ליאור) יישחק הערב מול הפועל חדרה. שימו לב שבלי להתכוון או לתכנן מראש ובתיאום מושלם, שתיהן גם כתבו בסטורי של הבן המתאמן ‘שבת של כדורגל’, ומי יודע, אולי השניים עוד ישחקו יחד בעתיד. אז מה יותר קשה לדעתכם? צפו בתשובתה של גל:

המגרש שלה: גל רפאלוב פותחת את הלב
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה