מתחילת המלחמה דבריה של רוני כהן, אשתו של שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן, היו נחרצים מאוד וגרמו ללא מעט אנשים להביע הזדהות. גם היום לא הצליחה רוני להסתיר את כעסה.

רוני כהן (אינסטגרם)רוני כהן (אינסטגרם)

הפעם מה שהצליח להרגיז את רוני היו דבריה של חברת הכנסת מירב מיכאלי שכתבה בחשבון הטוויטר שלה: “שמחה על הצטרפות יאיר לפיד לקריאה שלי ולמאמצים שלי מזה שלושה שבועות. קוראת לכל המפלגות האחרות להצטרף אליי גם הן כבר היום – חייבות וחייבים להחליף את נתניהו עכשיו”.

מירב מיכאלי בחודורוב (חגי מיכאלי)מירב מיכאלי בחודורוב (חגי מיכאלי)

רוני הגיבה בחריפות: “דעותיי ועמדותיי ידועות, אין שום ספק שכולם צריכים לקחת אחריות מהגדול ועד הקטן, כל בעל תפקיד יישלם על המחדל שנעשה פה, ועדיין! זה לא הזמן לפוליטיקה!! שחררו אותנו מפוליטיקה קטנה שנוגעת בנקודות הכי רגישות שלנו, תחזירו את החטופים הביתה, את החיילים היקרים שלנו למשפחות שלהם, זה הדבר היחיד שחשוב פה. לא מחליפים ראש ממשלה במהלך המלחמה הקשה ביותר שהייתה פה! לא מראים כלפי חוץ לאויבים שגם האסון הגדול ביותר לא מצליח לאחד בינינו. ‘חייבות וחייבים’ להיות עם אחד וגוש אחד שלמרות כל הפערים בינינו מבינים שיש רק דרך אחת לנצח, רק ביחד. יהיה זמן להכל, הכל צודק והכל נכון, רק אחרי שבעזרת השם ננצח”.

רוני ויונתן כהן (אינסטגרם)רוני ויונתן כהן (אינסטגרם)
רוני כהן (אינסטגרם)רוני כהן (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה