כידוע בתקופה האחרונה כל הספורטאים שלנו ונשותיהם מתפקדים למען חיילים, מפונים וניצולים מהטבח הנורא ב-7/10, ומדור גליצ’ים אוהב לפרגן למעשים המרגשים בכל הזדמנות.

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון עם המפונות מהעוטף (אינסטגרם)נטע אלחמיסטר ורמי גרשון עם המפונות מהעוטף (אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר מקשיבה למפונות (אינסטגרם)נטע אלחמיסטר מקשיבה למפונות (אינסטגרם)

אתמול רמי גרשון ונטע אלחמיסטר (שהיא כזכור בחודש התשיעי להריונה), הגיעו בשעות הערב לשמוע מקרוב סיפורים מרתקים של כמה נשים גיבורות. נטע מספרת: “היה לי יום מרגש במיוחד, הגעתי למלון סטאי בת”א להיפגש עם כמה בנות שמפונות מעוטף עזה בשיחה מלב אל לב. פשוט להיות שם בשבילן כמה שאפשר, לחבק ולשמוע”. נטע כמובן לא הגיעה בידיים ריקות והוסיפה: “חשבתי על הדרך להעלות להן חיוך קטן בפגישה האינטימית שלנו והכנתי להן במיוחד מתנות מהמותג שלי ‘ביי נטע’. אני מודה להן על הזמן שלנו ביחד, הן מהממות אחת אחת ונכנסו לי ללב”.

המתנות של נטע אלחמיסטר (אינסטגרם)המתנות של נטע אלחמיסטר (אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר פוגשת את המפונות (אינסטגרם)נטע אלחמיסטר פוגשת את המפונות (אינסטגרם)

“מה ששמעתי מהן פשוט לא נתפס”, ממשיכה נטע. “סיפור ועוד סיפור וזה פשוט לא נגמר. ממש גיבורות. אחרי שעה שהן מספרות לי מה עבר עליהן באותם הרגעים הכי קשים, ביחד אנחנו מקשיבות לכל אחת ואחת, כל סיפור וסיפור, אני לא מפסיקה לשאול שאלות ואז הגיע הרגע שעצרו אותי וביקשו שאספר להן קצת עליי ומה הבאתי איתי בשבילן. מוכרחה להודות שלא הרגשתי בנוח פתאום להעביר את הנושא ולדבר עליי ועל המותג, אבל הרגשתי שזה מה שנכון ומה שהן רוצות. החיוכים, האנרגיה, והאהבה שלהן אחרי שקיבלו את המתנות פשוט מילאו אותי”.

נטע אלחמיסטר והמפוונת מהעוטף (אינסטגרם)נטע אלחמיסטר והמפוונת מהעוטף (אינסטגרם)
רמי גרשון ונטע אלחמיסטר מקשיבים למפונות (אינסטגרם)רמי גרשון ונטע אלחמיסטר מקשיבים למפונות (אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר (אינסטגרם)נטע אלחמיסטר (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה