אחרי אינספור עדכונים על הזוגיות הכי פוטוגנית ולוהטת של הקיץ האחרון, נדמה שעכשיו לצער כולם יש צרות בגן עדן…

עדן פינס ומתיאס נורמן (אינסטגרם)עדן פינס ומתיאס נורמן (אינסטגרם)

לפני ארבעה חודשים בישרנו לכם כאן על עוד זוגיות ׳מעבר לים׳ של כדורגלן אירופאי נוסף שכבש לו דוגמנית ישראלית, והפעם אחרי סרג׳י רובטו וקורל סימנוביץ׳ וטיבו קורטואה ומישל גרציג, גם עדן פינס מצאה לה אהבה בזרועותיו של שחקן אל ראיד מהליגה הסעודית, מתיאס נורמן.

עדן פינס ומתיאס נורמן (אינסטגרם)עדן פינס ומתיאס נורמן (אינסטגרם)

מאז השניים הספיקו אף להתארס בחשאי ולא פירסמו על כך ברשתות או דיברו על הנושא, מה שכנראה גרם למחלוקת בין השניים כי כרגע נראה שיש משבר ביחסים. מתיאס עדיין עוקב אחרי עדן ובפרופיל שלו באינסטגרם יש אף תמונה של הזוג מחובק, אך עדן הסירה עוקב ממתיאס לאחרונה בזמן ששהתה באיביזה למטרת צילומים וכרגע חוץ מסרטון שלהם בדובאי אין אזכור לזוגיות שלהם כלל.

״היה לי ממש לא קל״, שיתפה עדן כשחזרה לארץ מאיביזה. ״אמנם זו עבודה שזה לא מובן מאליו, אבל הייתי חייבת כבר לחזור הביתה. כל פעם באיביזה משהו מתקלקל. אמרתי לעצמי ׳עדן אין לך מה לחפש פה תקשיבי לעצמך׳. רק רציתי כבר לחזור הביתה, למיטה שלי, למקום מבטחים ולקימבה ויומי שלי (הכלבים)״.

עדן פינס מזילה דמעה (אינסטגרם)עדן פינס מזילה דמעה (אינסטגרם)

״מבוגרת שישבה לידי בטיסה הרגיעה אותי״, היא ממשיכה לספר. ״’תקשיבי לבטן שלך, זה המוח השני שלך’ היא אמרה לי, ‘אם משהו עושה אותך חולה אל תישארי שם, אל תקטיני ותורידי מערך האינטואיציות שלך ובטוח אל תתרגלי’. קיבלתי כאפה, כמה פעמים אני עושה דברים רק כדי לרצות וכדי לא להכביד. נשארת במקום שלא טוב לי גם אם זה אומר לבטל את עצמי וכדי לא לפגוע או לבאס מישהו אחר. כשמישהו אוהב אותך באמת הוא לא ייתן לך לוותר על עצמך, אבל מי שיש לו ממך אינטרס את סך הכל צינור מעבר בשבילו. לפעמים אני קצת שותקת, קצת מטאטאה, קצת מעלימה ובעיקר מרצה. גם בזוגיות. ולא עוד״.

עדן פינס בוכה (אינסטגרם)עדן פינס בוכה (אינסטגרם)

לאחר הפירסום עדן הוסיפה: ״לא קרה כלום, העמוד של מתיאס הושבת וכנראה יש באג כי אני עדיין עוקבת אחריו. הזוגיות שלי מחוץ למשחק״. 

בהצלחה בהמשך. מתיאס נורמן ועדן פינס (אינסטגרם)בהצלחה בהמשך. מתיאס נורמן ועדן פינס (אינסטגרם)
עדן פינס (אינסטגרם)עדן פינס (אינסטגרם)
עדן פינס (אינסטגרם)עדן פינס (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה