כפי שכבר אמרנו לכם בחלקו הראשון של פרויקט יום האישה, זהו היום החשוב ביותר במדור גליצ׳ים, ולכן דיברנו עם הצד החזק של הכדורגלנים, הנשים! אם עוד לא קראתם את החלק הקודם זה הזמן, כי אנחנו מיד ממשיכים עם החלק השני!

גל רפאלוב ועמית חסון. יום אישה שמח! (גרפיקה: ניסים ימין)גל רפאלוב ועמית חסון. יום אישה שמח! (גרפיקה: ניסים ימין)

גל רפאלוב

אישה כהשראה: ״האישה שהיא ההשראה עבורי זאת אמא שלי כמובן. נותנת לי המון כוח, תמיד אומרת את המילה הנכונה בזמן הנכון, המודל לחיקוי המושלם עבורי. גורמת לי להסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה, בקיצור זכיתי!״.

גל רפאלוב. שואבת השראה מאמא שלה (אינסטגרם)גל רפאלוב. שואבת השראה מאמא שלה (אינסטגרם)

הרמה לעם הנשי: ״מה שמדהים בלהיות אישה ובעם הנשי בכללי זה הכוח העצום שיש לנו, לעשות כל כך הרבה דברים בו זמנית, להיות שם עבור כולם ולדעת לשלב בין הבית, העבודה, הילדים והבעל, ולהיות חזקה מספיק עבור כל אחד ואחת מהם ולתת להם את הכי טוב שאפשר״.

גל וליאור רפאלוב. מרימה לנשים! (אינסטגרם)גל וליאור רפאלוב. מרימה לנשים! (אינסטגרם)

ניקול שלייפר

אישה כהשראה: ״גולדה מאיר - ראש ממשלה אישה ראשונה ואני מקווה שלא אחרונה. בכללי נשים ששוברות סטיגמות, עם שאיפות והישגים הן ההשראה שלי״.

ניקול שלייפר. מעריצה את גולדה, לא זו של הגלידה (אינסטגרם)ניקול שלייפר. מעריצה את גולדה, לא זו של הגלידה (אינסטגרם)

הרמה לעם הנשי: ״יש כל כך הרבה דברים מדהימים בלהיות אישה. לדוגמה להביא ילד לעולם, להיות בעלת אינסטינקטים נשיים, להיות מחוברת לגוף ועוד. אגב המשפט ׳ברוך שלא עשני אישה׳, מדבר על כך שהגבר מודה לאלוהים שעליו לעבוד את ה׳ יותר מאישה. אבל זה לא אומר שלנשים אסור להתפלל 3 פעמים ביום. פשוט לגבר זו חובתו. על פי המקרא הגברים חטאו הרבה יותר מנשים ולכן עליהם לעבוד את ה׳ יותר ועל זה הם מברכים. וגם העניין שבבתי הכנסת הנשים בדר״כ בקומה העליונה מופרדות מהגברים, זה גם בגלל שהנשים קרובות יותר ל-ה׳ מהגברים. נקודה למחשבה…״.

ניקול שלייפר וגיא מלמד. יש דברים מדהימים בלהיות אישה (אינסטגרם)ניקול שלייפר וגיא מלמד. יש דברים מדהימים בלהיות אישה (אינסטגרם)

לירון עדי

אישה כהשראה: ״האישה שהיא ההשראה בחיי - בהחלט אמא שלי המלכה! שמוותרת על עצמה למעני ולמען המשפחה ותמיד תשים אותנו במקום הראשון. מאחלת לעצמי להיות אמא כמוה בדיוק״.

לירון עדי. שואבת השראה מאמא שלה (אינסטגרם)לירון עדי. שואבת השראה מאמא שלה (אינסטגרם)

הרמה לעם הנשי: ״אנחנו חיים בחברה שמסתכלת אחד לשני בתוך הצלחת (או שמא ניתן לקרוא לזה בתוך ה”סטורי”). אנחנו נופלות בקלות לתחושה שאם מישהי מצליחה, היא לא משאירה לך מקום בעולם. ואני טוענת שיש מספיק כתרים לכולן! אנחנו רחוקות מעולם שבו כל אישה מפרגנת לנשים סביבה, אבל אני חושבת שאנחנו צריכות להרים אחת לשנייה ולהרים אחת את השנייה תוך כדי שאנחנו מרימות לעצמנו כמובן״.

לירון ותמיר עדי. כולן מלכות (אינסטגרם)לירון ותמיר עדי. כולן מלכות (אינסטגרם)

נטלי דוידזאדה

אישה כהשראה: ״יש כל-כך הרבה, אני אבחר במירית הררי. היא הייתה ותהיה השראה מאוד גדולה עבורי״.

נטלי דוידזאדה. ההשראה שלה - מירית הררי ז"ל (אינסטגרם)נטלי דוידזאדה. ההשראה שלה - מירית הררי ז"ל (אינסטגרם)

הרמה לעם הנשי: ״הכי מדהים בעיניי בלהיות אישה זאת היכולת לברוא בתוכנו חיים חדשים!״.

נטלי ואופיר דוידזאדה. נפעמת מהיכולת להביא ילדים (אינסטגרם)נטלי ואופיר דוידזאדה. נפעמת מהיכולת להביא ילדים (אינסטגרם)

ליאור ג׳רפי

אישה כהשראה: ״אמא שלי היא הדמות המשמעותית בחיי. אני מעריצה אותה על כל השנים בהם גידלה אותי ואת אחיי לתפארת. הערכים והחינוך שעליהם גדלנו אלה ערכים שאעביר לילדיי. בנוסף יכולת השילוב בין תחזוק הבית לעבודה, ושלא יחסר לנו כלום אף פעם זה משהו שלדעתי עוצמתי וראוי להערכה. אמא היא העוגן של הבית״.

ליאור ג'רפי. ילדה של אמא (אינסטגרם)ליאור ג'רפי. ילדה של אמא (אינסטגרם)


הרמה לעם הנשי: ״הכי מדהים בעיניי היא היכולת לעשות מיליון דברים ביחד וכמובן היכולת להביא ילדים לעולם״.

ליאור ג'רפי ואביב סולומון. נדהמת מהיכולות שיש לנשים (אינסטגרם)ליאור ג'רפי ואביב סולומון. נדהמת מהיכולות שיש לנשים (אינסטגרם)

עמית חסון

אישה כהשראה: ״האישה שהיא השראה בשבילי היא שונית חמד, בא לידי ביטוי בגידול הבנות המהממות שלה והזוגיות היפה עם תומר, תוך כדי שמירה על החדרת מוטיבציה, כושר ואושר! במטרות והישגים - ההשראה היא גל גדות כמובן, וונדרמן״.

עמית חסון. שואבת השראה משונית חמד וגל גדות (אינסטגרם)עמית חסון. שואבת השראה משונית חמד וגל גדות (אינסטגרם)

הרמה לעם הנשי: ״אנחנו יכולות להיות הכל ולהשיג הכל! Who run the world? Girls!”.

עמית חסון וירדן כהן. יכולה להשיג הכל! (אינסטגרם)עמית חסון וירדן כהן. יכולה להשיג הכל! (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה