יום האישה זהו אולי היום הכי חשוב כאן אצלנו במדור גליצ׳ים, המדור שיודע איזה מין הוא החזק ביותר ודואג להזכיר לכם זאת כל יום ביומו! אז לשם המאורע שוחחנו עם נשות הכדורגלנים, או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא להן - הצד החשוב באמת, וחילקנו לכם את הכל לשני חלקים שווים במיוחד. אז להלן חלק א׳, בואו נתחיל!

ליז שכטר וספיר יודשקין יצחקי. גם הן מאחלות יום אישה שמח! (גרפיקה: ניסים ימין)ליז שכטר וספיר יודשקין יצחקי. גם הן מאחלות יום אישה שמח! (גרפיקה: ניסים ימין)

מישל גרציג

אישה כהשראה: ״אמא שלי היא ההשראה שלי. אישה אמיצה עם כוחות לא נורמליים ותמיד תמיד אנרגיות טובות״.

מישל גרציג. ילדה של אמא! (איציק בלניצקי)מישל גרציג. ילדה של אמא! (איציק בלניצקי)

הרמה לעם הנשי: ״בעיניי להיות אישה זה חוזק, זה לשבור מוסכמות. אנחנו כל פעם מוכיחות מחדש כמה שאנחנו חזקות נחושות חכמות ויכולות לכבוש את העולם. כל אישה עומד מאחוריה סיפור חיים ברובו לא תמיד קל. וכל אחת ואחת מעוררת השראה. אז אני אומרת ברוך שעשני אישה!״.

טיבו קורטואה ומישל גרציג. אישה חזקה ושוברת מוסכמות (אינסטגרם)טיבו קורטואה ומישל גרציג. אישה חזקה ושוברת מוסכמות (אינסטגרם)

ספיר יודשקין יצחקי

אישה כהשראה: ״מבחינתי אין אישה אחת שהיא מודל לחיקוי או השראה. אני מעריצה את כל הנשים שאני פוגשת במהלך החיים, ולומדת משהו חדש מכל אחת ואחת״.

ספיר יודשקין. לומדת משהו מכל אישה בחייה (אינסטגרם)ספיר יודשקין. לומדת משהו מכל אישה בחייה (אינסטגרם)

הרמה לעם הנשי: ״הכי מדהים בעיני בנשים זה לראות איך הן מג׳נגלות בין אימהות, תחזוקת הבית וקריירה. זה מטורף - גבר בחיים לא היה מצליח (או לפחות לא מצליח לעשות את זה טוב כמו אישה) אין עלינו בעולם תרימו לעצמכן! Xoxo״.

ברק יצחקי וספיר יודשקין. היא עושה דברים שהוא לא היה מצליח (אינסטגרם)ברק יצחקי וספיר יודשקין. היא עושה דברים שהוא לא היה מצליח (אינסטגרם)

ליז שכטר

אישה כהשראה: ״האישה שהיא ההשראה בחיי היא כמובן אמא שלי. לביאה ומלכה אמיתית, אישה חזקה ועוצמתית, גידלה ופירנסה תמיד בכוחות עצמה. נתנה לנו עולם ומלאו וגם כשלא היה פשוט התמודדה עם הכל מבלי שנרגיש קושי כלל״.

ליז שכטר. מעריצה את אמא שלה (אינסטגרם)ליז שכטר. מעריצה את אמא שלה (אינסטגרם)

הרמה לעם הנשי: ״הכי מדהים בעיניי בלהיות אישה זה קודם כל העובדה שאנו היחידות שיכולות לייצר ולהוציא מגופנו חיים חדשים לעולם…אנו יכולות להיראות עדינות ושבריריות אך במבחן התוצאה כוח הסבל שלנו הרבה יותר גדול מהמין השני. רוב הנשים היום הן חזקות, דעתניות עם שאיפות גדולות ורצון להצליח גם בניהול הבית וגם בקריירה משל עצמן ומשלבות את הכל יחד על הצד הטוב ביותר״.

ליז ואיתי שכטר. אישה חזקה ושאפתנית (איציק בלניצקי)ליז ואיתי שכטר. אישה חזקה ושאפתנית (איציק בלניצקי)

גל רפאלוב

אישה כהשראה: ״האישה שהיא ההשראה עבורי זאת אמא שלי כמובן. נותנת לי המון כוח, תמיד אומרת את המילה הנכונה בזמן הנכון, המודל לחיקוי המושלם עבורי. גורמת לי להסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה, בקיצור זכיתי!״.

גל רפאלוב. שואבת השראה מאמא שלה (אינסטגרם)גל רפאלוב. שואבת השראה מאמא שלה (אינסטגרם)

הרמה לעם הנשי: ״מה שמדהים בלהיות אישה ובעם הנשי בכללי זה הכוח העצום שיש לנו, לעשות כל כך הרבה דברים בו זמנית, להיות שם עבור כולם ולדעת לשלב בין הבית, העבודה, הילדים והבעל, ולהיות חזקה מספיק עבור כל אחד ואחת מהם ולתת להם את הכי טוב שאפשר״.

גל וליאור רפאלוב. מרימה לנשים! (אינסטגרם)גל וליאור רפאלוב. מרימה לנשים! (אינסטגרם)

מור קריאף

אישה כהשראה: ״ההשראה שלי היא כמובן לא אחרת מאמא שלי, דוגמה לאישה חזקה שכל החיים עבדה קשה בשביל שלא יחסר לנו דבר והיום מתפנה להגשים את עצמה״.

מור קריאף. גם היא שואבת השראה מאמא שלה (אינסטגרם)מור קריאף. גם היא שואבת השראה מאמא שלה (אינסטגרם)

הרמה לעם הנשי: ״היכולת שלנו להיות בכמה מקומות במקביל, לשחק עם הילדים, להכין להם ארוחת ערב, לקבל שיחת טלפון מהעבודה ולהיות זמינה בהודעות כי אופיר בסופר ולא יודע מה זה גבינת פטה וכמה חלב לקנות…״.

מור ואופיר קריאף. היא תוביל, היא תנווט (אינסטגרם)מור ואופיר קריאף. היא תוביל, היא תנווט (אינסטגרם)

שיר טיבי

אישה כהשראה: ״ההשראה שלי היא רותם חג׳ג׳״.

שיר טיבי. שואבת השרה מרותם חג'ג' (אינסטגרם)שיר טיבי. שואבת השרה מרותם חג'ג' (אינסטגרם)

הרמה לעם הנשי: ״הכי מדהים בלהיות אישה זה ללא ספק האינטואיציה והיכולת ללדת ילדים״.

שיר ואיתן טיבי. נדהמת מהיכולת ללדת ילדים (אינסטגרם)שיר ואיתן טיבי. נדהמת מהיכולת ללדת ילדים (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה