כל הצעת נישואין היא לחלוטין דבר מרגש ומשמח, אבל אנחנו אומרים לכם בהבטחה, הצעת נישואים כזו עוד לא ראיתם - בטח שלא בארץ!

הצעת הנישואין של עידן כהן לחברתו

אז עידן כהן, שחקן הפועל רמת גן מהלאומית, רצה לשלוף טבעת לזוגתו בשנים האחרונות עופרי נדיב. אבל סתם לכרוע ברך היה נראה לו משעמם מדי, את הבלונים והנרות הוא מיצה וכרזות ״התנשאי לי״ הרגישו לו נדושות מדי. אז מה הוא עשה? אמא שלה וחברותיה הוליכו אותה אל מקום מסוים שנקבע מראש ושם הוא אירגן לה הופעה מהסרטים. היא חשבה שמדובר בעוד מופע רחוב מרהיב, אך כשהוא הגיח מתוך הרקדנים היא הבינה והופתעה למדי.

עידן כהן ועופרי נדיב. מזל טוב! (אינסטגרם)עידן כהן ועופרי נדיב. מזל טוב! (אינסטגרם)

״זה התחיל מזה שאמרתי לעצמי שאני רוצה להציע לה בצורה מקורית שתהיה לנו חוויה שניקח איתנו לכל החיים״, סיפר לנו עידן. ״יום אחד נזכרתי בזה שראיתי את הפלאש מוב בסרט, והחלטתי שככה אני הולך להציע לה. התחלתי לחפש בגוגל בכל מיני מקומות מי מתעסק בזה ומי נראה לי הכי מקצועי. ראיתי סרטונים, עשיתי כמה טלפונים ובסוף הגעתי לאלה, בעלת סטודיו בשם Emotion”.

עידן כהן ועופרי נדיב. כזאת הצעה עוד לא ראינו בארץ (אינסטגרם)עידן כהן ועופרי נדיב. כזאת הצעה עוד לא ראינו בארץ (אינסטגרם)

“הלכתי פעם בשבוע לחזרות במשך חודש וחצי, וכל פעם שהלכתי הייתי ממציא תירוץ אחר לאן אני הולך ועם מי. פחדתי ממש שהיא תחשוב שאני חלילה מסתיר ממנה הודעות! חברות שלה, חברים שלי וגם המשפחות כולם היו שותפים לעסק ושמרו על זה בסוד, כולם היו מעולים!״. אין מה לומר, אנחנו לגמרי מקנאים, בא לנו להיות חלק מהצעה כזו ושמישהו ירים את הכפפה וישקיע בנו גם!

עופרי נדיב. ברור שהיא אמרה לו כן! (אינסטגרם)עופרי נדיב. ברור שהיא אמרה לו כן! (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה