תקופה לא קלה עוברת על תושבי ירושלים, בזמן שכל מהדורות החדשות מדווחות על גל פיגועים נוסף וקשה שקורה בעיר. בכל יום נוספים אירועי דקירה, ורק הבוקר נרשם אירוע חמור נוסף כאשר אישה שלקחה את ילדיה למוסדות החינוך והחזיקה עגלה עם תינוק בידיה, נדקרה בידי מחבלת כבת 15!

מור ואופיר קריאף. לא הצליחו להישאר אדישים לנושא (אינסטגרם)מור ואופיר קריאף. לא הצליחו להישאר אדישים לנושא (אינסטגרם)

מי שלא נשארה אדישה לנושא ומיד התקוממה היא מור קריאף, אשתו של קפטן בית״ר ירושלים אופיר קריאף, שכתבה בסטורי שלה באינסטגרם: ״מה קורה פה? מפחדת לצאת מהבית! נפתלי בנט, תתעורר ותשחרר אותנו!״ והוסיפה תיוג של ראש הממשלה.

מור קריאף נגד נפתלי בנט. מתקפה נגד ראש הממשלה (מערכת ONE)מור קריאף נגד נפתלי בנט. מתקפה נגד ראש הממשלה (מערכת ONE)
הסטורי של מור קריאף (אינסטגרם)הסטורי של מור קריאף (אינסטגרם)

אנחנו דיברנו עם אופיר קריאף וזה מה שהוא אמר לנו: ״מסכנה האמת שהיא מפחדת מאוד״, סיפר לנו אופיר. ״אישה היום מאוד חוששת להסתובב בירושלים לבד, היא לא יוצאת, היא יותר בבית״.

מור קריאף. זעקה כואבת (אינסטגרם)מור קריאף. זעקה כואבת (אינסטגרם)

מור התייחסה גם היא לסטורי וסיפרה: ״בתור אמא ל-4 ילדים, לצערי היום מאוד מפחדת להסתובב בעיר. מפחדת שבדרך למסגרות או בכל הזדמנות אחרת, מישהו יחליט שאני או ילדיי מהווים מטרה מעניינת ויתקוף אותנו. זה לא הגיוני שבבית שלי, בעיר שלי ובמדינה שאמורה להיות המקום הבטוח עבורנו לגדל את ילדנו בשקט - נפחד".

מור קריאף. לא מפחדת להביע את דעתה (אינסטגרם)מור קריאף. לא מפחדת להביע את דעתה (אינסטגרם)

“לצערי היום אין הרתעה ובזכות כל יפי הנפש במדינה שוללים את הכוח מכוחות הביטחון שלנו, אפילו בתקשורת כבר אדישים למצב ובקושי מדברים על הפיגועים ולכן ככה זה נראה. מפחיד מאוד ומלחיץ, מאז שהחל גל הפיגועים הזה אני משתדלת שלא לצאת עם הילדים מהבית אלא אם כן חייב ואז הולכת דרוכה, אז כנראה שמישהו כאן כשל במילוי תפקידו!”. מקווים בשבילכם ובשביל כולנו לימים שקטים יותר, עד אז שמרו על עצמכם! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

אופיר ומור קריאף והילדים. מעדיפים לצאת כמה שפחות מהבית (אור גפן)אופיר ומור קריאף והילדים. מעדיפים לצאת כמה שפחות מהבית (אור גפן)
אופיר ומור קריאף (אינסטגרם)אופיר ומור קריאף (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה