חג החנוכה כבר כאן ואתמול כולנו הדלקנו את הנר הראשון של החג! חלק עשו זאת בבית עם המשפחה או בת הזוג, חלק אפילו בחו״ל וחלק במסיבות בגנים של הילדים, אבל היו כאלה ששילבו את הדלקת הנר הראשון עם מצווה גדולה לא פחות!

שחקני הפועל ב"ש בהדלקת הנרות. הדליקו נרות ועשו מצווה (אינסטגרם)שחקני הפועל ב"ש בהדלקת הנרות. הדליקו נרות ועשו מצווה (אינסטגרם)

אנחנו כמובן מתכוונים לשחקני הפועל באר שבע - דור מיכה, עומרי גלזר ותומר יוספי, שיחד עם מנכ״ל המועדון גיא פרימור והמנהל המקצועי אליניב ברדה הגיעו למרכז סבן לילדים שבבית החולים סורוקה בבאר שבע, שימחו את הילדים המאושפזים במרכז הרפואי וחילקו להם מתנות לחג. כמובן גם הייתה הדלקת נר משותפת והנרות היו איך לא? בצבע אדום מן הסתם!

שחקני הפועל ב"ש בהדלקת הנרות. שימחו את הילדים בסורוקה (אינסטגרם)שחקני הפועל ב"ש בהדלקת הנרות. שימחו את הילדים בסורוקה (אינסטגרם)
דור מיכה עם הילדים (אינסטגרם)דור מיכה עם הילדים (אינסטגרם)
עומרי גלזר עם הילדים (אינסטגרם)עומרי גלזר עם הילדים (אינסטגרם)

גם שחקני מכבי ת״א הדליקו אתמול נר ראשון ביחד (בכל זאת - חג המכבים). רגע לפני שיצאו לאצטדיון סמי עופר ועלו לשחק מול הפועל חיפה, התאספו כולם ברחבת בית המלון בו שהו ובזמן שכולם שרו את שירי החג, שרן ייני הקפטן תפס פיקוד והדליק את החנוכייה, וכן, כמובן, עם נרות בצבע צהוב וכחול.

שרן ייני מדליק נרות. חג המכבים (אינסטגרם)שרן ייני מדליק נרות. חג המכבים (אינסטגרם)

אז שיהיה לכולם חג שמח - לכל האוהדים והשחקנים באשר הם! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

החנוכייה של שחקני מכבי ת"א (אינסטגרם)החנוכייה של שחקני מכבי ת"א (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה