קוראים יקרים שלנו, אל דאגה, אתם עדיין במקום הנכון. לא הגעתם בטעות לאתר חדשות וממשל, אבל גם אנחנו כאן בגליצ׳ים אוהבים לפעמים לערבב פוליטיקה וספורט. והפעם, גם לא כל כך השאירו לנו הרבה ברירות…

בנימין נתניהו. טיפל בברכו (רויטרס)בנימין נתניהו. טיפל בברכו (רויטרס)

אז על רופא הספורט כבר שמעתם? ד״ר יניב יונאי הוא מנהל יחידת הספורט בבית החולים הלל יפה שבחדרה (יחד עם ירון ברקוביץ׳ מנהל המערך האורטופדי באותו בית חולים) טיפל הבוקר בלא אחר מאשר ראש הממשלה לשעבר ויו״ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

בנימין נתניהו. זכה לטיפול מסור (נעם מורנו)בנימין נתניהו. זכה לטיפול מסור (נעם מורנו)

ד״ר יונאי התמחה בעברו בברצלונה (את תת ההתמחות ביצע במרכז הרפואי Quironsalud בברצלונה, תחת הדרכתו של מנהל המחלקה ד״ר Ramon Cugat – מומחה בעל שם עולמי בתחום פציעות הספורט), שם למד בין היתר גם את שיטתו המיוחדת עם הזרקת חומצה היאלורונית למפרק, מה שעזר ללא מעט כדורגלנים בליגת העל שטופלו אצלו. ד״ר יונאי הוא גם הרופא המומחה של הפועל חדרה שזירז את ההחלמה של כמה משחקניה בשנה האחרונה בזכות שיטותיו המיוחדות.

ד"ר יניב יונאי. טיפל בראש האופוזיציה (נעם מורנו)ד"ר יניב יונאי. טיפל בראש האופוזיציה (נעם מורנו)

אז היום כאמור, אל בית החולים הלל יפה הגיע נתניהו בשל דלקת בברך. איך זה קרה אתם שואלים? הסיבה היא אימוני כושר בתדירות גבוהה מבדרך כלל! בסוף הביקור קיבל זריקה והבטחה שיוכל לחזור להתאמן בתוך כמה ימים.

בנימין נתניהו. רק בריאות! (רויטרס)בנימין נתניהו. רק בריאות! (רויטרס)

ניסינו לברר עם בית החולים איך הייתה קבלת הפנים לראש הממשלה לשעבר, הם מסרו לנו בתגובה: ״בית חולים מחויב לשמירת סודיות רפואית״. ללא ספק יו״ר האופוזיציה היה בידיים טובות, ואם תראו אותו חוזר לכושר בהקדם, אל תשכחו בזכות מי זה קרה! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

ד"ר יניב יונאי. נתניהו היה בידיים טובות (נעם מורנו)ד"ר יניב יונאי. נתניהו היה בידיים טובות (נעם מורנו)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה