מכבי תל אביב הודיעה על הסכם חסות חדש עם “פקטורי 54” של יוסי אירני, רשת מותגי האופנה המובילה בישראל, המאגדת כ-120 מותגי-על בין-לאומיים. במסגרת ההסכם, חברת האופנה תלביש את הצוות המקצועי והניהולי של מכבי תל אביב בהיצע החליפות הרחב של מותגי הרשת…

לברון ג'יימס וואן דייק כובשים את הרכב

אנשי הצוות המקצועי יולבשו במשחקים ובאירועים הרשמיים של המועדון. כחלק משיתוף הפעולה בין שתי החברות המובילות, ומתוך הבנה כי מדובר בחיבור איכותי, “FACTORY54” תציע הטבות בלעדיות לחברי המועדון של מכבי תל אביב במהלך תקופת ההסכם…

ספרופולוס, וסיליס יראגוטליס ועמי ביטון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)ספרופולוס, וסיליס יראגוטליס ועמי ביטון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מ”פקטורי 54” נמסר: “שיתוף הפעולה החדש בין שני המותגים המובילים הוא טבעי ומתבקש. אנחנו שמחים לחבור למשפחת מכבי תל אביב, שם נרדף להישגיות ולהצלחה בישראל ובאירופה. צוות האימון של מכבי, ובראשו יאניס ספרופולוס, מייצג את הערכים והתרבות שלנו כחברה. במיוחד בימים אלה, אנחנו מאמינים כי עבודה קשה, התמדה, נאמנות, צניעות וכוחה של קבוצה ועבודת צוות יכולות לשבור גם את תקרת הזכוכית”.

ניקולה וויצ'יץ' (האתר הרשמי של מכבי ת"א)ניקולה וויצ'יץ' (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

"פקטורי 54 היא רשת מותגי אופנה המאגדת מותגי עלית, הטובים והאיכותיים ביותר שקיימים", אמר עדלי מרכוס, מנכ”ל מכבי Playtika תל אביב. “זה טבעי שמועדון עלית כמו מכבי יחבור לרשת שכזו. אין לי ספק שיחד נגיע להישגים והצלחות. המטרה שלנו היא תמיד להיראות הכי טוב על המגרש וכמובן גם מחוצה לו”.

רוצים להיראות הכי טוב שיש (האתר הרשמי של מכבי ת"א)רוצים להיראות הכי טוב שיש (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
על המגרש, וגם מחוצה לו (האתר הרשמי של מכבי ת"א)על המגרש, וגם מחוצה לו (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה