תקרית קשה ביותר בליגה הלאומית. לאחר המפגש בין הפועל עכו לאום אל פאחם היום (שישי) שהסתיים ב-1:2 לעכו באצטדיון השלום באום אל פאחם, סיפר שחקן הקבוצה המנצחת ל-ONE שאנשי הקבוצה המארחת התפרעו לאחר ההתמודדות ואף היכו אותו ושחקנים נוספים מעכו שעברו בחדר ההלבשה. בעכו אף סיפרו שהשחקנים הזרים הרגישו מאוימים ושזו הפעם הראשונה שעברו דבר כזה.

עברת חוויה לא נעימה בסיום המשחק באום אל פאחם.
”ניצחנו, הובלנו 1:2, האוהדים שלהם היו עצבניים, כולם היו בטירוף, כשנגמר המשחק לא רצינו להיקלע לסיטואציה פחות נעימה וראינו שזה הולך לכיוון הזה, ירדנו כל הקבוצה לחדר ההלבשה, הצוות, הספסל וכולם, ומחוץ לחדר ההלבשה שלנו פשוט באו לתקוף אותנו”.

“באו ורצו פשוט להרוג אותנו. הגעתי לאזור של חדר הלבשה, שני אנשים שלהם, או אוהדים, תקפו את אשרף רבאח, ואני בדיוק עברתי שם וניסיתי להפריד ולהזיז אותם ממנו. הם ממש הרביצו לו. כל שחקן שעבר הם ירקו. כשניסיתי להפריד מישהו מהם תפס לי את החולצה ונתן לי בוקס בפנים, העיף אותי על הקיר, נפתח לי הראש וירד לי דם. בשלב הזה המשטרה נכנסו, כל מי שעבר שם, אוהדים, גם הנהלה, זה היה מזעזע ממש”.

מה הרגשת?
”נבהלנו כולנו, פחדנו לצאת מהאצטדיון, היה פחות נעים, המשטרה ליוותה אותנו החוצה, אין לזה מקום בכדורגל, הכל דם על הרצפה, זו לא מלחמה”.

פחדת שאתם עומדים לא לצאת משם? שיקרה משהו קשה?
”חששנו לצאת, אמרו לנו לא לצאת בלי ליווי משטרתי ויצאנו עם ליווי משטרתי. היינו ממש מאוימים, פחדנו, היינו לחוצים בחדר ההלבשה. הם איימו וצעקו, כל מי שעבר היה עם רעל בעיניים רק להרביץ לנו ולתקוף. אני בסך הכל רציתי להפריד”.

איך אתה עכשיו?
”עכשיו אני בסדר, אני בבית ברוך השם”.

מקווה שלא תעבור כאלה דברים מזעזעים בעתיד, תרגיש טוב.
”אין לזה מקום בכדורגל”.

יו”ר אום אל פאחם, אחמד אבו אלעם, הגיב: “לא היה ולא נברא, היו 50 שוטרים, היו 30 אנשי יס”מ, איך יגיע קהל ומישהו לחדר הלבשה? אף אחד לא נתן להם מכות, הם לא רק שקרנים, הם עלובים”.

אחמד אבו אלעם (חג'אג' רחאל)אחמד אבו אלעם (חג'אג' רחאל)

נקש: “מוכן ללכת לפוליגרף”

בעלי הפועל עכו צחי נקש הגיב: “אני מוכן ללכת לפוליגרף עם אבו אלעם, שיקבע איפה ומתי – אני מגיע ונראה מי ייצא דובר אמת. שחקנים שלנו חטפו והרגישו מאוימים ובמיוחד שחקנים מהמגזר, שכנראה התעצבנו עליהם שהם התאמצו. הוא (אבו אלעם) נכנס ויצא מחדר השופטים“.

בתגובה לנקש, אבו אלעם ענה: “אני מוכן ללכת לפוליגרף. נקש היה עצבני שלא הכנסתי לו את האוטו למגרש כי מספר המקומות היה מוגבל, הצעתי לו לבוא לאכול ואמר שהוא לא רעב. התחבקתי עם מאמן עכו מנחם קורצקי ועם עוזר המאמן טוויזר”.

בהמשך הוסיף אבו אלעם: “הייתה שיחה ביני לבין הבעלים של עכו. קבענו להיפגש, שנינו בוגרים ולא ניתן לשחקן כזה או אוהד כזה או אחר לקלקל את היחסים הטובים בנינו. רק לפני כמה ימים נתתי את האצטדיון שלי לעכו בחינם”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה