בעלי הפועל תל אביב בכדורסל עופר ינאי הביע היום (רביעי) את עמדתו באשר לאולם הביתי של הקבוצה, כאשר פרסם בדף ה-’X’ שלו מכתב מפורט לאוהדים. לפי ינאי, המעבר להיכל מנורה הוא החלופה הריאלית היחידה מבחינת המועדון, והוא הסביר מדוע.

ינאי כתב: “הימים שבין ראש השנה לכיפור הם הימים שלפי המסורת אנחנו נשפטים ונידונים ונקבע בהם גורלנו. בגרסה היהודית (הפוך מהיוונית) הגורל הוא משהו שתלוי בבחירה, לכן בימים אלה אנחנו מחדדים את המודעות שגורלנו תלוי בבחירותינו. לתובנה זו שנכונה באופן כללי יש כמובן נגזרת חשובה לגבי גורלה של קבוצת הפועל סל”.

“בקיץ האחרון נדרשנו לנושא האולם שנשחק בו. אני מודע לרגש הרב שנושא זה מעורר אצל רבים מכם ומאידך משוכנע שהחלטה צריכה להתקבל. במוצאי השבת הקרובה העמותה דנה בנושא. להלן עמדתי בצורה מסודרת וברורה ובה אני גם מעמיד את עצמי לרשות ועד העמותה ככל שיגיע למסקנה שעזרתי נדרשת בניהול הדיון. תקוותי היא שנשכיל לנהל שיח זה בצורה כנה ואמיתית ומתוך הבנה כי המשותף לכל הצדדים הוא אהבתם לקבוצה ורצונם בהצלחתה”, הוסיף ינאי.

עופר ינאי (חגי מיכאלי)עופר ינאי (חגי מיכאלי)

ינאי צירף את מכתבו לעמותה: "עם השלמת סגל הקבוצה הבוגרת ופרסום תוצאות הבחירות לוועד המנהל של העמותה, מובן כי המשימה הבאה שיש להשלים מיידית היא קביעת אולם שהולם את מעמדה של הקבוצה. מעבר לאולם גדול הוא מחויב המציאות, בראש ובראשונה הקהילתיות. כ-4,400 אוהדי הפועל רכשו זכאות לרכישת מנוי בנוסף ליותר מ-3,050 המנויים הקיימים. אם אכן המהלך של מעבר לאולם גדול יותר יתבצע, המספר רק יגדל”.

“שנית, יצירת בסיס הכנסות עצמאי שאינו תלוי בהשקעת בעלים חוזרת ונשנית. בקיץ האחרון השקעתי מכיסי למעלה מ-70 מיליון ש"ח לצורך בניית סגל הקבוצה. נכונתי להשקיע סכומים ניכרים מכיסי כדי למצב את המועדון לצד מועדוני הכדורסל הבכירים באירופה. עליו לייצר בסיס הכנסות עצמאי, המניב הכנסות משמעותיות באפיקים נוספים".

"שלישית", הוסיף ינאי, "לצורך הבטחת תחרותיות, מה שייתן רוח גבית ליכולת הקבוצה להתחרות ברמות הגבוהות. זהו מרכיב חיוני בתפיסת המועדון את עצמו כמועדון גדול, ומשפיע באופן דרמטי על נקודת המבט החיצונית של המועדון מצד קהלים שונים". 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה