אפשר להירגע; פיפ”א לא תפעיל סנקציות נגד הכדורגל הישראלי ולא תרחיק את קבוצות ונבחרות ישראל מפעילות. לאחר דיונים בנושא, פיפ”א לא תיעתר לדרישתה של ההתאחדות של הרשות הפלסטינית וכאמור לא תפעיל סנקציות נגד הכדורגל הישראלי, בהחלטה שתאושר באופן סופי בוועידת פיפ”א בתחילת אוקטובר. 

כזכור, בסוף החודש שעבר, פיפ”א קיבלה את ההערכה המשפטית העצמאית של הצעות ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית נגד ההתאחדות לכדורגל בישראל, כאשר מה שהיה בהערכה עצמה לא פורסם. באופ”א אמרו להתאחדות הפלסטינאית שהם יוכלו להגיש תלונה לוועדת המשמעת של פיפ”א על הטענות לפיהן חמישה מועדונים ישראלים משחקים ב”שטחים הכבושים”.

למעשה, הפלסטינים דרשו למעשה שיעיפו את ישראל ממוסדות פיפ"א. ההמלצות של הוועדה מגיעות לבורד של פיפ"א בו יש כיום 29 חברים. המזל של ישראל הוא שהנושא לא הגיע לאסיפה הכללית בה יש 240 מדינות חברות ושם לא היה לנו כל סיכוי נגד הרוב העולמי שיש כיום נגד ישראל בלי קשר לכדורגל.

כזכור, לאחרונה הגישו בהתאחדות של הרשות הפלסטינית גם מכתב תלונה לנשיא פיפ”א, ג’יאני אינפנטינו, בעקבות האירועים האלימים בטרנר בין אוהדי הפועל באר שבע לאוהדי בני סכנין, כאשר טענו ל”איסלאמופוביה” מצד הקהל הישראלי ועוד שלל טענות שקוראות להשעות את ישראל. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה