רק לפני פחות מחודש ברצלונה גברה 1:2 על ראיו וייקאנו בחוץ, אבל האנזי פליק אמר שזה ניצחון עצוב לאור פציעת מארק ברנאל שנפצע בצורה קשה וסיים את העונה. אתמול (ראשון) הסיפור חזר על עצמו באופן דומה כשמארק אנדרה טר שטגן נפגע בברכו בצורה רצינית מאוד ב-1:5 על ויאריאל. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי Yes, STING TV, סלקום TV, פרטנר TV ו-FreeTv. 

טר שטגן נאנק מכאבים מיד אחרי הפציעה וצעק לחבריו: “הברך, הברך". מיד הוא פונה מהמגרש לבית החולים ואובחן עם קרע בגיד של הפיקה, מה שמצריך ניתוח. בספרד דווח שקפטן בארסה סבל מאותה פציעה בעבר, אבל הרופא שניתח אותו בזמנו, דויד בראסטגי, העריך שהפעם זו פגיעה חמורה יותר.

“הניתוח שביצענו לא קשור למה שקרה עכשיו", הוא אמר, “זה הרבה יותר רציני. משך ההיעדרות תלוי הרבה באיך הדברים יתפתחו, זה יכול להיות שמונה חודשים או יותר".

בשלב זה שמונה חודשים זו ההערכה הרווחת בתקשורת הספרדית ובמקרה כזה מדובר בחזרה לפעילות רק בשלהי חודש מאי, כך שבפועל זה אומר סיום העונה כבר כעת. בתוך כך, בארסה הודיעה כי הגרמני עבר בהצלחה את הנתוח אחר הצהריים וישאר תחת הפיקוח הרפואי של המועדון.

ברצלונה מפרקת את ויאריאל עם חמישיה אדירה

למרות זאת, ב’ספורט’ הקטלוני דווח שטר שטגן נחוש לחזור לשחק העונה. “המועדון וגם הגרמני מבינים שאסור יהיה לקחת סיכונים לגבי ההחלמה שלו, אבל זה לא אומר שהוא לא יעשה כל שביכולתו כדי לחזור הכי מהר שאפשר. טר שטגן עצמו לחץ לעבור את הניתוח כמה שיותר מהר, הוא לא רוצה לפספס אפילו יום אחד כי הוא רוצה לחזור לשחק העונה ומאוד אופטימי שזה יקרה באזור האביב ושעד אז הקבוצה עדיין תיאבק לפחות על תואר אחד”.

טר שטגן שוחרר מבית החולים ועזב אותו על כיסא גלגלים לנוכח הפציעה הקשה בדרך חזרה לברצלונה. חברי צוות של בארסה ליוו אותו בשני כלי רכב אחרי שהקבוצה עצמה עשתה את הדרך חזרה לקטלוניה במטוס אתמול בערב.

“הניצחון הזה וכל אלה בהמשך הדרך הם בשבילך, קפטן", כתב פדרי באינסטגרם, “קדימה מארק, תמיד ביחד". ראפיניה שקיבל את סרט הקפטן אחרי הפציעה של טר שטגן, אמר: “הניצחון הזה בשבילו. אנחנו יודעים כמה הוא חשוב לנו. הוא אדם מיוחד על ומחוץ למגרש".

מקצועית אמר ראפיניה: “מאז שהגעתי לבארסה, זו פתיחת העונה הטובה ביותר שלי, אבל אני שמח מהניצחון יותר מאשר מהצמד שלי. המועדון הזה מיוחד עבורי, בתור ילד ראיתי פה הרבה שחקנים שנתנו לי השראה, כך שללבוש את החולצה הזו זה מיוחד עבורי".

אגב, בנוסף לטיבו קורטואה שהביע תמיכה בטר שטגן, גם טוני קרוס עשה זאת. קשר ריאל מדריד לשעבר כתב בטוויטר: “החלמה מהירה".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה