פרסום הידיעה אתמול (רביעי) ב-ONE לפיה דניאל סונדגרן הודיע לשחקנים בסיום האימון כי הוא עוזב את מכבי חיפה הצליחה להפתיע רבים מחבריו. אם עד לפני שחזר היו לא מעט השערות לגבי עתידו של השבדי הרי שמאז עברו שבועיים, המגן לא שידר שברצונו לעזוב והיה נראה שהעסקים רגילים.

ההחלטה על שחרור של פייר קורנו ככל הנראה הביאה את סונדגרן לחשב מסלול מחדש ולבקש לעזוב. סונדגרן לחץ את ידי השחקנים ואמר להם: "אני אוהב את המועדון ורציתי להישאר, אבל אשתי לא כאן ואני לא יכול להישאר לבד בארץ ועוזב אתכם". לסונדגרן אין כרגע הצעה ממשית אבל נראה שהשחקן ימצא את הדרך לחפש לעצמו קבוצה. כעת, המועדון דורש ממנו שיחזיר מענק חתימה של שנה אחת מתוך הסכום שניתן לו מראש עבור שנתיים.

למרות שעדיין לא סוכם על עזיבה בין הצדדים, נכון לעכשיו דניאל סונדגרן לא מתאמן עם שחקני מכבי חיפה, כשהוא כועס על כך שאינו מקבל את השחרור. נציין כי בסביבתו של השחקן טענו שהוא לא התבקש להחזיר שום דבר. בינתיים, הירוקים עדיין לא ממהרים לשחרר את השחקן. 

סונדגרן יחד עם קורנו ועוד קודם לכן צ'ירון שרי, היו שלושה מהעוגנים של הקבוצה בליגת האלופות. בכרמל לא מסתירים את האכזבה ששחקנים כאלה עוזבים בזה אחר זה, דבר שיאלץ את ברק בכר לעשות כל פעם התאמות מחדש. עכשיו נותר לראות האם גל הנטישה שלא נעצר לא ישפיע גם על החלוץ פרנזי פיירו, שעלול גם לגלות סימנים של רצון לעזוב.

דניאל סונדגרן וצ'ירון שרי (עמרי שטיין)דניאל סונדגרן וצ'ירון שרי (עמרי שטיין)

בתוך כך, אחרי שהושלמה עסקת השאלתו של גוני נאור להפועל ת"א, במכבי חיפה אמורים לסגור שתי עסקאות נוספות: זו של סוף פודגוראנו שיושאל להראקלס ההולנדית ושל ליאור קאסה לגנואה האיטלקית.

במקביל לכל אלה, במכבי חיפה נמשכות ההכנות לקראת משחק הליגה מול עירוני טבריה בשבת ב-20:00. הבשורה הטובה מבחינת הקבוצה היא שהקשר מחמוד ג'אבר ערך אימון מלא ועלי מוחמד חוזר מהרחקה. עדיין לא ברור מי מבין שחקני הקישור שפתחו, איתן אזולאי או גדי קינדה, יזכה לקרדיט נוסף אבל על פניו נראה שקינדה יהיה זה שיתחיל על הספסל.

בדרך החוצה: קורנו יעזוב את מכבי חיפה?
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה