חוזרת לאולם שבו הכל התחיל? לינוי אשרם עשויה לקבל שני תפקידים מקצועיים חדשים. בימים אלה מתקיימות שיחות באיגוד ההתעמלות על מנת שתמונה למאמנת נבחרת הג’וניור של ישראל והיא אף עשויה לקבל על עצמה את תפקיד המאמנת הראשית באגודת הפועל ראשון לציון.

ל-ONE נודע כי האלופה האולימפית בהתעמלות אמנותית מטוקיו 2020 עשויה לקבל שני תפקידים מקצועיים חדשים, אליהם היא עשויה להיכנס החל מחודש אוקטובר - הן באיגוד ההתעמלות והן באגודת הפועל ראשון לציון - כך שייתכן ותחזור לאולם.

ראשית, באיגוד ההתעמלות אשרם עשויה לקבל על עצמה את תפקיד מאמנת נבחרת הג’וניור, כך שתמשיך לעבוד תחת מאמנת העל איילת זוסמן אבל הפעם בתפקיד מוגדר עם יותר שעות אולם. הפרטים עדיין לא נסגרו מול האיגוד באופן סופי אך גורמים במערכת טוענים כי הכיוון הוא חיובי.

לינוי אשרם ואיילת זוסמן (רדאד ג'בארה)לינוי אשרם ואיילת זוסמן (רדאד ג'בארה)

כמו כן, אשרם צפויה להיכנס לצוות המאמנות של אגודת הפועל ראשון לציון רמת אליהו ולקבל על עצמה תפקיד חדש, כאשר תהפוך למאמנת הראשית של האגודה במקומה של לנה קופילנקו שיצאה לפנסיה. החברה העירונית לתרבות וספורט בראשון לציון היא זו שעומדת מאחורי המהלך, אך שם טרם אישרו את הפרטים.

אשרם, המתעמלת הישראלית המצליחה בכל הזמנים שעשתה היסטוריה בקרב רב בתחרות האישית האולימפית לפני כשלוש שנים, למעשה צפויה לחזור בתפקיד מקצועי לאגודה בה התחילה להתאמן בצעירותה. מהאגודה הזו, אגב, צמחה גם דריה אטמנוב שהתחרתה באולימפיאדת פאריס 2024 וסיימה חמישית בגמר הקרב רב.

אגודת הפועל ראשון לציון רמת אליהו היא אחת מהמובילות בישראל בהתעמלות אמנותית. לפי ההערכות, יש באגודה כ-400 מתעמלות אמנותיות, הן ברמה תחרותית והן בחוגים. אם החוזה אכן ייחתם, אשרם צפויה לקבל על עצמה את הניהול המקצועי באגודה ולהצמיח את דור העתיד של הענף. במקביל, כאמור, אם תסכים להצעת איגוד ההתעמלות היא תקבל סמכויות מקצועיות רבות יותר גם בנבחרות ישראל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה