לאחר שבמהלך החודשים האחרונים היו לא מעט כותרות על כך שעומר אצילי לא צפוי להמשיך באל עין מאיחוד האמירויות, ההערכה היא כי עד סוף השבוע הצדדים ייפרדו.

עד כה לא היה שום דבר רשמי, הקבוצה מאיחוד האמירויות אמורה לשוב להתאמן השבוע ואף לצאת למחנה אימון במרוקו.

עד כה הקבוצה לא שיחררה את הישראלי, אך נראה שהשבוע יקרו דברים בגזרתו של הישראלי שאת אימוני ההכנה האישיים  לקראת העונה הקרובה הוא עושה בשבועות האחרונים באיחוד האמירויות.

אז לאן יעבור אצילי אם אכן ישוחרר מקבוצתו? לאצילי יש חוזה המוערך בכ-1.8 מיליון אירו לעונה, כאשר הצדדים יצטרכו להגיע להסכמה על גובה הפיצוי.

חוזהו מוערך בכ-1.8 מיליון אירו. אצילי (הטוויטר של אל עין)חוזהו מוערך בכ-1.8 מיליון אירו. אצילי (הטוויטר של אל עין)

החזרה שלו לישראל נתקלת בבעיית המיסוי שהוא יצטרך להסדיר אם יבחר לחזור לשחק בישראל. במכבי חיפה מודעים למצב של אצילי, אך לפי שעה הוא לא נמצא על הכוונת של הקבוצה.

השאלה היא האם בזמן שהקבוצה מחפשת שובר שוויון לקראת העונה הקרובה, משלמת עבור איתן אזולאי סכום גבוה עם שחקן (מאור לוי), כאשר במקביל לא קל להנחית זרים מנוסים בגלל המלחמה, חיפה תעשה צעד כדי להחזיר לקבוצה את אצילי.

כזכור, בעונת 2022/23 אצילי הבקיע 20 שערי ליגה בנוסף לעוד 12 בישולים, ובהנחה שיידעו להחזיר אתו לכושר משחק טוב, הוא יוכל למעשה להיות האקס פקטור שבכרמל מחפשים.

שוב ירוק? אצילי (מרטין גוטדאמק)שוב ירוק? אצילי (מרטין גוטדאמק)

יש פה כמובן גם את העניין הכלכלי: כמה אצילי יהיה מוכן להתגמש ולבוא לקראת חיפה בכך שגם הוא יוותר על כסף?

במכבי חיפה התייחסו לסוגית עומר אצילי שאמור להשתחרר ואמרו: "כרגע אצילי לא על הפרק". יחד עם זאת, לא מהנמנע שאם דברים יבשילו עם אצילי וירצה לחזור חיפה תנסה להיכנס למשא ומתן מול השחקן.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה