מכבי תל אביב עדיין לא מצאה פתרון לנושא פליסיו מילסון ושוקלת מספר רב של אופציות, בשוק הזר אך גם בשוק הישראלי, כאשר בכל הנוגע לאפשרויות מתוך הארץ, נשקלת ברצינות המועמדות של הישאם לאיוס. מבחינת הצהובים הם רוצים לצרף שני שחקנים לכנף השמאלית, זר (או שמילסון יתקפל ויכבד את החוזה שלו) וגם ישראלי.

בכל הנוגע לאפשרות של להתחזק בשחקן כנף שמאלי ישראלי, ל-ONE נודע כי בימים האחרונים הצהובים הגבירו את ההתעניינות בשחקן של הפועל תל אביב וייתכן כי הצעה עליו תוגש כבר בימים הקרובים. 

כפי שכבר פורסם ב-ONE, במכבי ת”א סימנו עוד בתחילת החלון את שלושת השחקנים הצעירים המבטיחים של הפועל, אך בימים האחרונים לאיוס עבר אל ראש הרשימה מבחינת האלופה. גם אם בהמשך הדרך תצליח להביא שחקן זר נוסף לעמדה הזאת במקום מילסון, מדובר כרגע בעמדה שאינה מאוישת מספיק על ידי הצהובים. 

הנרי אדו מקבל את ההזדמנות במחנה האימונים, אך הצהובים הביאו אותו במקור כמישהו שהם רוצים לפתח דווקא בצד ימין של ההתקפה ולא בשמאל. לקבוצה יש את אושר דוידה שמשחק בכנף ימין כמובן ואם מעברו של שגיב יחזקאל יושלם גם הוא יכול לשחק בצד ימין של ההתקפה או של ההגנה.

אולם, באגף השמאלי, הדברים פחות נראים כמו שצריך בשלב הזה ואין ספק כי הצהובים צריכים להתחזק שם. ללאיוס יש סעיף יציאה מהפועל ת”א של 1.5 מיליון אירו לחו”ל בלבד, אך ייתכן כי גם במחיר פחות גבוה יצליחו להגיע לעסקה עם היריבה העירונית שירדה לליגה הלאומית.

מילסון בדרך החוצה, למכבי יש מחליף מוכן?
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה