בזמן שעסקת ספרא עדיין עוד לא נחתמה, בהפועל תל אביב מנסים לפנות מקום בתקציב המועדון כדי לחזק את הקבוצה. זה לא סוד שיש בעיות כלכליות עוד מהעונה שעברה שגדלו עם הירידה לליגה הלאומית ועד שהקבוצה לא תעבור לידיים הבטוחות של ספרא, חייבים בהנהלת המועדון לפנות כמה שיותר כספים כדי להמשיך בבנייה של הקבוצה. 

נכון לרגע זה, ראש קבוצת הבעלים הנוכחית דיוויד מינצברג, מנסה לצמצם הוצאות בכל מיני דרכים אפשריות – ניסיון להגיע למתווה פיצוי עם יוסי אבוקסיס, עומרי אלטמן, מאוויס צ’יבוטה והישאם לאיוס, כולם מחזיקים בחוזים כבדים מאוד בטח לקבוצה בליגה השנייה. 

נכון לרגע זה, עומרי אלטמן אלטמן החזיר תשובה להפועל ובה הוא מסרב לקצץ בשכרו ולדחות רק חלק ממנו לעונה הבאה. מדובר בסחבת גדולה עם אלטמן, כאשר בהפועל מאוכזבים מההתנהלות של השחקן מאחר ולא יכולים לעמוד בחוזה שלו. השחקן מחפש אופציות אחרות בחו"ל, כאשר יש מספר גישושים עם קבוצות מקפריסין, אבל עדיין לא ברמה מספיק מתקדמת. 

עמרי אלטמן (רדאד ג'בארה)עמרי אלטמן (רדאד ג'בארה)

מתנהלות שיחות מתקדמות גם עם מאוויס צ’יבוטה, כאשר קיים סיכוי גדול שבקרוב תהיה פריצת דרך. הישאם לאיוס צפוי להימכר, כאשר יש מספר קבוצות טורקיות שמעוניינות בו, רק עדיין לא הגיעו לסכום הדרוש כדי שהפועל תל אביב תמכור אותו.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה