סיפור לא יאומן במסדרונות מחלקת הנוער של הפועל רמת גן. לפני שישה ימים פורסם ב-ONE כי השוער הצעיר, נהוראי חבזו, שנתון 2008, עבר מהפועל רמת גן למכבי חיפה, אלא של-ONE הגיע מכתב, עליו חתום יו"ר המועדון, עינב חזנוולד, בו מדגיש כי מכתב השחרור שהועבר למכבי חיפה בידי אחד מעובדיה הבכירים של הפועל רמת גן, אינו תקף וכי אותו עובד "פעל ללא סמכות ובניגוד מוחלט לרצון ההנהלה. מדובר בעובד שאינו מורשה חתימה".

בפניית ONE אל יו"ר הפועל רמת גן, עינב חזנוולד, ציין היו"ר כי ההעברה לא יצאה ולא תצא אל הפועל. "עובד במועדון מעל באמון ההנהלה וללא כל סמכות כתב מכתב שחרור לשחקן. העובד התנצל, הודה באשמה וייענש. טרם החלטתי מה אעשה עם העובד. לצערי, שיקר אותי במשך חודש שלם", הדגיש חזנוולד בפני ONE. "באם השחקן ירצה לשחקן במכבי חיפה", סיכם, "הוריו יצטרכו לשלם למועדון (הפועל רמת גן), זאת בכדי לעבור לירוקים".

ל-ONE נודע כי העובד הבכיר של הפועל רמת גן, שאינו מורשה חתימה כלל, כאמור, העביר מכתב שחרור, בלא תמורה(!), אודות השוער הצעיר, נהוראי חבזו, למועדון הכדורגל מכבי חיפה. בהפועל רמת גן הדפו מכתבו למועדון הכדורגל מכבי חיפה וציינו כי מכתב זה אינו מחייב את האורדונים בשום צורה. עוד ציינו במכתבם לירוקים מהכרמל כי לחבזו הסכם ארוך טווח בהפועל רמת גן וכי אלו מאמינים בו ובפיתוחו תחת המועדון.

ב-24 ביוני 2024, כזכור, מחלקת הנוער של מכבי חיפה פרסמה בדף האינסטגרם הרשמי שלה כי נהוראי חבזו, שנתון 2008, חתם במדיה. הצטלם הוא לצד עופר פביאן, מנהל מחלקת הנוער בירוק. נכתב, דאז, בהודעה הרשמית: "חבזו חתם בירוק. נהוראי חבזו, שנתון 2008, המשחק בעמדת השוער, חתם על הסכם לשנים הקרובות בירוק. נהוראי הגיע מהפועל רמת גן וישחק העונה בקבוצת נערים א' של המועדון. ברוך הבא נהוראי ובהצלחה!".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה