הפועל תל אביב ממשיכה להתחמש ולבנות את הקו הקדמי. אחרי הרכש הנוצץ של ג’ונתן מוטלי, אמש (שני) הוחתמו בן בנטיל ומירון רוינה. האמריקאי חתם רשמית במועדון לשתי העונות הקרובות והישראלי לעונה אחת. בנטיל בן ה-29, המתנשא לגובה של 2.06, שיחק בשנים האחרונות בפנתינייקוס, מילאנו והכוכב האדום בלגרד ועם כולן זכה באליפות הליגה המקומית. 

הוא העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 17 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בקבוצת גונמה קריין ת'אנדרס מיפן. בארבע עונותיו ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 6 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-37% לשלוש ב-15 דקות, ומשחקי השיא שלו היו במדי הכוכב האדום נגד פנתניאקוס שבו קלע 18 נקודות ונגד באיירן מינכן שבו קלט 13 ריבאונדים.

בנטיל נולד בגאנה ועבר לארה"ב בגיל 15. אחרי ששיחק במכללת פרובידנס הוא נבחר במקום ה-51 בדראפט על ידי הבוסטון סלטיקס, וב-2017 חתם לחוזה של 10 ימים בדאלאס מאבריקס ועשה היסטוריה כשהיה לגנאי הראשון ששיחק ב-NBA.

מירון רוינה במאבק (אורן בן חקון)מירון רוינה במאבק (אורן בן חקון)

המנהל המקצועי של האדומים ג'ורג' הינאס שיתף: "בן הוא שחקן עם גישה מעולה למשחק שיכול לשחק גם בעמדה 4 וגם בעמדה 5. הוא יכול לקלוע , להגן, לשחק פוסט-אפ, והוא שחקן מצוין באופן כללי. לבן יש עבר בקבוצות חזקות ביורוליג ומתאים לרמות הגבוהות אליהן אנחנו מכוונים. הוא מבין בדיוק לאן הוא מגיע ואנו שמחים שהוא בחר בהפועל ולא בהצעות האחרות שקיבל".

רוינה בן ה-26, המתנשא לגובה של 2.03, שיחק בעונה החולפת בהפועל גליל עליון והעמיד ממוצעים של 5.1 נקודות ו-5.9 ריבאונדים ב-19.7 דקות. הסנטר הישראלי, שנולד בפינלנד וגדל במושב נווה אילן, זכה באליפות אירופה עם נבחרת העתודה ב-2018, כשהוא קולע 14 נק’ וקולט 14 ריב’ במשחק הגמר. בנוסף לגליל, רוינה שיחק גם בהפועל גלבוע גליל ובהפועל אילת.

המנהל המקצועי הינאס אמר: "מירון רשם התקדמות גדולה בשנה האחרונה וממשיך להשתפר משנה לשנה. הוא יביא לנו הרבה אנרגיה לקו הקדמי וישמש לנו ככלי נוסף שבוודאי יעזור לנו בעונה הארוכה והתובענית שלפנינו".

מסע"ת הפועל תל אביב לאחר ההפסד בגמר
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה