בעוד ארבעה ימים הפועל באר שבע ורן קוז'וק יעלו שלב בהכנות של הקבוצה לקראת עונת 24/25 כשיצאו למחנה אימונים בפולין, שם ינסו להדביק מחדש את הסגל הדליל שנחלש לעומת העונה האחרונה. היום (חמישי) הקבוצה הודיעה על התרת חוזהו של קשר הקבוצה בעונה שעברה, אימראן אולאד עומאר, שעזב את המועדון.

בקבוצה השיגו את מכבי נתניה, מכבי פ"ת ובני סכנין במירוץ על סמיר פרהוד ומאמינים מאוד בפוטנציאל של השחקן והדגישו שכרגע אין שום רצון להשאיל אותו. "סמיר יהיה אחד החלוצים הכי מהירים בליגה. מי שמכיר את באר שבע יודע שמהירות זה החלק החסר והוא יכול לענות על זה", אמרו בקבוצה. 

הקבוצה תערוך היום אימון כפול כחלק מהשבוע הראשון של האימונים, כאשר השחקנים מעידים על קצב אימונים גבוה במיוחד תחת קוז'וק. דיינר קיניונס כבר נחת בישראל וערך אתמול אימון, הלדר לופס ומריאנו בריירו חזרו. אנדרה פוקו ענה לסוכנו אבל נכון לשעה זו עדיין לא שוחח עם הנהלת המועדון.

בעקבות החום הכבד, אימון הבוקר תוכנן מראש להיערך באחד מחדרי הכושר בעיר. בערב יתאמנו השחקנים כרגיל. לקוז'וק נותרו עוד מספר מועט של אימונים על מנת לגבש סופית את הסגל שיצא למחנה האימונים. 

גיא מזרחי מול ירדן שועה (חגי מיכאלי)גיא מזרחי מול ירדן שועה (חגי מיכאלי)

במקביל, בקבוצה עושים מאמצים להחתים לפחות שחקן אחד לפני ההמראה לפולין ביום שני, כאשר השם החם נכון לעכשיו הוא מגנה הימני של מכבי נתניה, גיא מזרחי. לקוז'וק ולמזרחי הכרות מוקדמת מעונה שעברה, אז פתחו יחד את העונה ומזרחי נחשב לשחקן חשוב במערך של קוז'וק בנתניה. במועדון מאמינים שמזרחי יחתום בקבוצה, רק נותר לפתור עניינים אחרונים מול אייל סגל.

מי שמועמד לקבוצה לחזק את הקישור הוא דן גלזר, שעבר בקיץ שעבר ממכבי תל אביב לאופי כרתים. במידה וישתחרר מחוזהו ביוון, לא יצטרכו במועדון לשלם לצהובים דמי השבחה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה