האם טל בן חיים, שחקן הכנף שפרש ממשחק פעיל רק לפני שלושה חודשים במדי מכבי פתח תקווה יחזור למגרשים? זוהי בהחלט אפשרות ריאלית, שכן מי שמעוניינת להחזירו מפרישה ולהחתימו היא מ.ס כפר סבא.

קבוצת האוהדים, שקמה כמחאה על ההתנהלות של משפחת שום בהפועל כפר סבא והעפילה בעונה הראשונה שלה מליגה ג’ שרון לליגה ב’ דרום א’ רוצה שהמנהל המקצועי החדש של המלאבסים יחתום בשורותיה כשחקן.

המועדון כבר שוחח עם בן חיים, אך אם זה היה נראה לפני 48 שעות שהשיחות מתבשלות לידי חתימה וקאמבק גדול של שחקן הכנף למגרשים, כעת הדבר נראה יותר בסימן שאלה מכיוון שבן חיים עדיין סובל מכאבים בשל הפציעה שעבר בברך ושלמעשה אילצה אותו לפרוש מכדורגל.

אוהדי מ.כ כפר סבא (יונתן גינזבורג)אוהדי מ.כ כפר סבא (יונתן גינזבורג)

הקבוצה מהשרון מכוונת גבוה ורוצה להעפיל לליגה א’ כבר בעונה הראשונה שלה בליגה ב’. המאמן שהעלה אותה בעונה שעברה, שלומי בן ציון ממשיך בשורותיה ויקווה לרשום איתה עלייה שנייה ברציפות.

כזכור, בן חיים הודיע על פרישה ב-26 למרץ. הוא סגר קריירה של 17 שנים בה רשם 469 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 105 שערים ו-43 בישולים. כמו כן רשם 29 הופעות וכבש שישה שערים במדי נבחרת ישראל. הוא זכה במהלך הקריירה בשבעה תארים קבוצתיים, כולם במכבי תל אביב.

כך מתכננת מכבי חיפה להחזיר את האליפות
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה