פרסום ראשון: הבלגן בהפועל תל אביב וחובות העבר ממשיכים ליצור כאב ראש לא קטן בקבוצה שמנסה להעביר את הבעלות לאדמונד ספרא. במועדון קיבלו בימים האחרונים שומות ממס הכנסה בגין השנים 2020-2022 בסכום של מעל ל-13 מיליון שקלים.

בדרך כלל מס הכנסה לסכום אותו הוא דורש מוסיף כמובן ריביות וקנסות וכו'. גם אם בהפועל ת"א יצליחו להגיע להבנות עם שלטונות מס הכנסה, אז הסכום שאותו יצטרכו לשלם באופן מיידי יהיה בגובה של כ-7-8 מיליון שקלים.

בקבוצה אולי יצליחו לפרוס את התשלום לכ-10 תשלומים, אך מישהו יצטרך להכניס את היד עמוק לכיס ולשלם עוד 7-8 מיליון שקלים. השאלה כעת מי ישלם את החוב, קבוצת מינצברג? היא תטען שזה חוב שנוצר בתקופת הבעלות הקודמת של מאיר תושב, האחים איציק ושרון ניסנוב, זאביק גרינברג. הם יטענו שלפני העברת הבעלות דייויד מינצברג ערך בדיקה מקיפה של חובות הקבוצה, אז הוא צריך לשלם. האם יצפו שאדמונד ספרא יבוא וישלם את החוב הזה?

במסמך שצפויה מחר (ראשון) פירמת רואי החשבון ‘דלויט’ להגיש על מצב החובות וההתחייבויות העתידיות של הקבוצה צפויים לטעון כי קבוצת מינצברג שילמה כ-18 מיליון שקל בגין חובות עבר על התקופה טרם כניסתו למועדון. כמו כן צפויים לטעון כי החובות העתידיים מוערכים בסך של 30 מיליון שקלים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה