מכבי תל אביב הביסה אתמול (שלישי) 83:109 את עירוני נס ציונה בפתיחת הפלייאוף וביום שישי תתארח בלב המושבה. בינתיים, הצהובים פעילים בשוק השחקנים במטרה לחזק את הסגל הישראלי והעלו הילוך בנוגע לים מדר אחריו דולקת גם באיירן מינכן, כך נודע ל-ONE לפי מקורות בגרמניה. כבר פרסמנו שמכבי עוקבת אחרי מצבו של גארד פנרבחצ’ה.

ובחזרה לפלייאוף. הצהובים רשמו לסדרה את אנטוניוס קליבלנד וג׳ו תומאסון לאחר שבונזי קולסון טס לביתו לרגל לידת בתו. במועדון מעריכים כי הפורוורד שלהם ישוב כבר למשחק השלישי.

״אנחנו מבינים שמדובר בסדרה, לא במשחק אחד”, אמר ג׳וש ניבו שקלע 12 נקודות והוריד שמונה ריבאונדים, “גם אם אנחנו מובילים ב-20 נקודות או בשתיים, זה עדיין משחק אחד. נס ציונה קבוצה טובה, זה לא נגמר ואנחנו צריכים להתכונן למשחק נגדם ביום שישי. לא ציפינו שהמשחק הזה יהיה קל, ידענו שזה הפלייאוף, שכל קבוצה נלחמת על האליפות, לכן ציפינו למשחק קשה. אנחנו מצפים למשחק קשה בשישי".

מכבי ת"א הביסה 83:109 את עירוני נס ציונה

מכבי ת"א ברחה מהפתיחה וידעה לגמור את המשחק, ובמועדון אמרו: “״עשינו את המשחק קל מההתחלה, ברחנו והרגנו אותו. היו פעמים העונה שלא ידענו לעשות את זה. ההגנה הייתה טובה מאוד ועברנו בפעם השנייה בתוך שבוע 100 נקודות וזה אומר הרבה על ההתקפה. בסוף זה 0:1 והמשחק הבא מתחיל מההתחלה, אנחנו עם הפנים ליום שישי, זה אולם לא קל וכבר הפסדנו בו בפלייאוף. חשוב לעלות ל-0:2”.

למעשה, מכבי תסיפקה תצוגת תכלית התקפית שכללה 71 אחוזים לשתי נקודות ו-48 אחוזים מעבר לקשת. שישה שחקנים סיימו את המשחק בספרות כפולות ובמועדון היו מרוצים מהיכולת ומההפרש שלא ירד מ-20 נקודות ברגע שהצהובים הגיעו לכך.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים (לילך וויס-רוזנברג)שחקני מכבי תל אביב חוגגים (לילך וויס-רוזנברג)

מי שזכו למחמאות היו לורנזו בראון שפשוט רקד על הפרקט עם 18 נקודות, ארבעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, ג׳ון דיברתולומאו ששב מפציעה בשריר התאומים וסיים את המשחק עם 15 נקודות ב-100 אחוזים מעבר לקשת וג’ייק כהן שהוסיף 14 נקודות משלו.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה