אדמונד ספרא המנהל מו"מ לרכישת הפועל ת"א דורש מדייויד מינצברג העומד בראש קבוצת המשקיעים לקבל את המועדון בלי שותפים בבעלות.

ספרא דורש, ובצדק מבחינתו, לקבל את הקבוצה נקייה, משמע בלי מאיר תושב, האחים שרון ואיציק ניסנוב וזאביק גרינברג שעדיין יש להם מניות בקבוצה, וגם טוענים שיש חוב כלפיהם ממינצברג.

איש העסקים דורש ממינצברג לנקוב במחיר שבו יקבל את הפועל ת"א בלי שותפים, בלי חובות עבר, בלי מחלוקות. ספרא לא רוצה את כל כאב הראש הזה, ולא רוצה להיכנס לכל המערבולות האלה.

דייויד מינצברג (חגי מיכאלי)דייויד מינצברג (חגי מיכאלי)

העניין הוא שמינצברג מצד אחד, ומנגד תושב, האחים ניסנוב וגרינברג, רואים בצורה שונה את החשיפות שיש לקבוצה מבחינת תביעות שיש עוד בפיפ"א ויכולים עוד ליצור תשלום מסוים בגין העבר.

מינצברג יצטרך להגיע לישראל באופן מיידי כדי לפגוש את שלושת  בעלי המניות ולנסות לפתור את המחלוקת. אם לא ימהר, הוא יכול למצוא את עצמו בסיטואציה שבה ספרא בסוף יתקרר וירד מרכישת הקבוצה.

ברור לכל כי ההכנות לליגה הלאומית היו צריכות כבר להיפתח ומינצברג חייב לחזור לספרא עם פתרון למצב ואולי אף לוותר על חלק מהחזרת ההשקעה של קבוצת המשקיעים שלו בקבוצה, לפני שיאבדו את כל כסף ההשקעה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה